نسخه چاپی

مدیران ضدانقلاب به جان هم افتادند

درگیری لفظی و افشاگری‌های 2 مدیر تلویزیونی وارد فاز جدیدی شد. این افشاگری‌ها از سوی شهرام همایون در پی واكنش سعید كریمیان به سخنان اخیر وی است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید کریمیان با انتشار بیانیه‌ای از شهرام همایون مدیر و مجری تلویزیون «کانال یک» به عنوان فردی کلاهبردار و دلال دختران ایرانی یاد می‌کند و حالا نوبت مدیر کانال یک است تا تلافی کند. بیانیه یادشده که نمکی بر زخم کهنه همایون است باعث می‌شود مدیر کانال یک این بار با عصبانیتی دوچندان در 2 برنامه زنده ابعاد تازه‌ای از هویت مدیر شبکه جم را برملا کند.

شهرام همایون با رد اتهامات سعید کریمیان می‌گوید: «حالا کسی که یک دفتر در ایران، دوبی و لندن دارد بیانیه صادر می‌کند و مرا متهم به دلالی دختران می‌کند و کسانی که خودشان دستشان به این کار (فروش دختران ایرانی) آلوده است از این خلأ سوء‌استفاده کرده و برای سقوط اخلاق در جامعه، روابط جنسی و فیلم‌های رختخوابی را به جامعه می‌کشانند. تمام اینها طبق سناریویی از پیش تعیین شده است».

شهرام همایون، مدیر کانال یک در ادامه خطاب به مدیر شبکه جم گفت: «قضاوت من در این باره نیست که جنابعالی ۳ سال در قرارگاه اشرف بودی یا در تلویزیون مجاهدین خدمت می‌کردی. اینها که عیب نیست! ایراد من به شما عملکرد امروز تو است؛ جنایاتی که در جامعه انجام داده و اخلاق جامعه را از بین برده‌ای».

۱۳۹۱/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...