نسخه چاپی

عامل ترور زهیر القیسی مشخص شد

عکس خبري -عامل ترور زهير القيسي مشخص شد

به اذعان شبكه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، سازمان اطلاعات امنیت داخلی این رژیم (شاباك)، از مدت ها پیش تحركات زهیر القیسی دبیر كل كمیته های مقاومت مردمی فلسطین در غزه را تحت نظر داشته است.

به گزارش نمابه نقل از العالم، زهیر القیسی دبیر کل کمیته های مقاومت مردمی فلسطین روز جمعه گذشته در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

حملات صهیونیست ها از روز جمعه که با هدف قرار دادن ظهیر القیسي آغاز شده بود تا اواخر روز سه شنبه همچنان ادامه یافت و در آن نزدیک به 30 تن از شهروندان فلسطینی در غزه به شهادت رسیده و نزدیک به 100 تن مجروح شدند.

اگرچه ارتش رژیم صهیونیستی در ابتدا اعلام کرد حملات به غزه در پاسخ به شلیک راکت مبارزان فلسطینی به سوی مناطق جنوبی سرزمین های اشغالی است اما اعتراف شبکه 2 تلویزیون این رژیم نشان می دهد سازمان اطلاعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی یا سازمان شین بت مدت ها زهیر القیسی را تحت نظر داشته است.

ظهیر القیسی روز جمعه به همراه یکی دیگر از اعضای کمیته های مقاومت مردمی فلسطین در خودروی خود به سر می برد که هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در این میان رسانه های رژیم صهیونیستی با اعتراف به تجاوزات اخیر خود در نوار غزه، اقدام جنایتکارانه ارتش این رژیم در ترور دبیر کل کمیته های مقاومت مردمی فلسطین و دیگر شهروندان فلسطینی توجیه را می کنند.

به گزارش برنامه " العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم، خبرنگار شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: دبیر کل کمیته های مقاومت مردم فلسطین به همراه معاون خود در اطراف غزه ترور شد؛ شاباک از مدتها پیش تحرکات القیسی را در غزه تحت نظر داشت و ارتش اسرائیل پس از شناسایی القیسی وی را هدف حمله هوایی قرار داد.

این خبرنگار صهیونیست افزود: یافته ها حاکی از آن است که زهیر القیسی در صدد تدارک حملات گسترده ای علیه اسرائیل بود؛ القیسی همچنین عملیات وسیعی را در صحرای سینا علیه مواضع اسرائیلی طراحی کرده بود.

او گفت: سخنگوی کمیته های مقاومت با صدور بیانیه ای بر پاسخ خود به اقدام اسرائیل در ترور القیسی تاکید کرد.

در همین حال تلویزیون رژیم صهیونیستی بخشی از اظهارات "ابو مجاهد" سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی را پخش کرد.

ابو مجاهد تصریح کرد: کمیته های مقاومت مردمی در برابر این اقدام دست و پا بسته نخواهد ماند و برای پاسخ به این تجاوز وارد عمل می شوند.

دکتر "معین مناع" کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" شبکه خبری العالم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همواره تحرکات فعالان فلسطینی را رصد کرده و سپس برای ترور این شخصیتها وارد عمل می شود.

وی افزود: بدون شک مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات اشغالگران دست و پا بسته نخواهد ماند و به جنایتهای آنان پاسخ می دهد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...