نسخه چاپی

كاسبی جدید فیس‌بوك

فیس‌بوك به برخی از كاربران خود پیشنهاد داده تا با پرداخت 100 دلار شانس ایمیل زدن به مارك زاكربرگ مدیر عامل این شركت را پیدا كنند.

به گزارش نما، فارس به نقل از پی سی ورلد نوشت: اگر چه برای ایمیل زدن به زاکربرگ به طور عادی محدودیتی وجود ندارد، اما کاربران با پرداخت این مبلغ مطمئن خواهند شد که پیامشان روانه صندوق پست الکترونیک زاکربرگ خواهد شد و نه صندوق دریافت هرزنامه ها و سطل آشغال آن.


این اولین بار است که مدیر یک شرکت فناوری بزرگ به چنین روشی برای کسب درآمد و جلب نظر کاربران دست می زند. پیش از این فیس بوک به افرادی که دوست کسی نیستند، اما می خواهند برای او ایمیل بفرستند امکان داده بود با پرداخت یک دلار از چنین خدماتی بهره مند شوند.


مدیران فیس بوک هدف از ارائه چنین خدماتی را تسهیل دسترسی کاربران خود به فرصت های شغلی و حرفه ای دانسته اند، اما بسیاری از کاربران معتقدند در پیش گرفتن چنین شیوه هایی در نهایت به نقض حریم شخصی کاربران منجر می شود. خدمات اخیر به طور آزمایشی تنها در آمریکا ارائه شده و استفاده از آن تنها برای یک بار در هفته ممکن است.


با توجه به اینکه 16 میلیون نفر از کاربران فیس بوک زاکربرگ را تعقیب می کنند، صرف چنین هزینه ای ازسوی آنها برای نامه نگاری با زاکربرگ می تواند بسیار پولساز باشد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...