نسخه چاپی

جزئیات جلسه ۴ ساعته رئیس‌جمهور با مجلس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه مجلس با رئیس‌جمهور به مدت ۴ ساعت و علنی خواهد بود و به صورت مستقیم از رادیو پخش می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، عبدالرضا مصری سخنگوی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور رئیس‌جمهور در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: جلسه‌ای که قرار است رئیس‌جمهور به مجلس بیاید روز چهارشنبه و به صورت علنی برگزار خواهد شد که این جلسه مستقیما هم از رادیو پخش می‌شود مگر اینکه درخواستی در این رابطه به مجلس برسد.


وی افزود: قرار است در این جلسه تعدادی از نمایندگان مجلس هم صحبت کنند و مسائلشان را با رئیس‌جمهور در میان بگذارند.


مصری ادامه داد: البته ما شایعاتی شنیده‌ایم که قرار است رئیس‌جمهور یک ساعت گزارش دهد و برود اما این موضوع تاکنون به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.


سخنگوی هیئت رئیسه گفت: تاکنون درخواست مکتوبی از سوی نمایندگان برای صحبت در جلسه با رئیس‌جمهور نداشته‌ایم اما در کل نمایندگان خواستار صحبت در این جلسه هستند.


وی اضافه کرد: نمایندگان قصد دارند در جلسه مطالبات مردم مثل بیکاری و تورم را مطرح کنند و در مورد آن راهکارهای خود را ارائه دهند.


مصری گفت: اگر درخواست رئیس‌جمهور این است که فقط خودش صحبت کند انتظار تعامل وجود ندارد؛ مجلس و دولت باید در فضای صمیمی با هم صحبت کنند و اگر فقط رئیس‌جمهور صحبت کند برای مردم عائدی ندارد و این جلسه مفید نخواهد بود.

۱۳۹۱/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...