نسخه چاپی

بازگشت دوباره "پیكان"؟

عکس خبري -بازگشت دوباره "پيکان"؟

به گزارش نما، در بخش هایی از گزارش اقتصاد پرس آمده است: متاسفانه بلبشوی افزایش غیر منطقی قیمت خودرو در ماه‌های اخیر موجب شده تا خودروی پیکان که دیگر چند سالی است خط تولید آن متوقف شده و به اصطلاح آنچه از این محصول در بازار موجود است، تقریبا عتیقه محسوب می‌شود، با قیمتی بین 5/3 تا 7 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.

... شاید چند ماه پیش هیچ گاه تصور نمی‌شد این محصول از رده خارج بتواند با چنین قیمت‌هایی خرید و فروش شود اما متاسفانه شرایط بازار خودروهای داخلی سبب شده تا پیکان مدل 1383 با قیمتی برابر 6 میلیون و 800 هزار تومان به فروش برسد؛ در حالی که چند ماه پیش می‌شد پیکان را در مدل‌های 73 تا 76 از 5 / 1 تا 2 میلیون تومان و مدل‌های بالاتر مثل 81 را هم تا 5 / 3 میلیون تومان پیدا کرد.

بهار سال 1384 خزان پیکان بود و از آن سال این خودرو با تمام بدی‌ها و کاستی‌هایش در یادها باقی ماند و انتظار می‌رفت در چند سال آینده پیکان به خاطره‌ها بپیوندد، اما پاییز و زمستان 91، بهار مجدد پیکان در بازار ایران شد و این بار خودروهایی با عمر 9-10 ساله دوباره ارزش یافتند و با مبالغی نجومی به فروش رفتند و اکنون باید گفت سلام پیکان!

۱۳۹۱/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...