نسخه چاپی

یكی از دلایل كاهش ارزش پول ملی

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شخصی سازی مدیریت و تعصب به مدیریتی كه توان عملیات را ندارد را از دلایل كاهش ارزش پول ملی برشمرد.

به گزارش نما، محسن صرامی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: اگر رئیس بانک مرکزی قوی بود می‌توانست با زیر مجموعه‌های خود همانند قرض‌الحسنه‌ها و بانک‌ها تعامل کند و اگر تنها روزانه دو ساعت به موضوع ارز می‌پرداختند، اوضاع پول ملی این گونه نبود به طوری که می‌توان نتیجه گرفت کاهش ارزش پول ملی از ضعف مدیریت‌ها است.

وی با بیان اینکه مجلس نمی‌تواند از بهمنی سئوال کند، افزود: بحث تحقیق و تفحص از بانک مرکزی مطرح است و اگر این طرح رای بیاورد، این اقدام به طور جدی دنبال می‌شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی با اعلام اینکه برداشتن بهمنی در شأن مجلس نیست، افزود: شرایط به گونه‌ای است که آوردن حسینی به مجلس و طرح سئوال از وی و حتی دادن کارت زرد به وزیر اقتصاد و دارایی و توضیح خواستن از وی پیرامون عملکرد ضعیف دولت در حفظ ارزش پول ملی، نمی‌تواند منجر به حصول نتیجه شود چرا که چند ماه بیشتر از عمر دولت باقی نمانده است و حتی اگر خواجه نصیر الدین طوسی هم به جای حسینی بیاید، نمی‌تواند کاری از پیش برده و وضعیت را تغییر دهد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...