نسخه چاپی

احمدی‌نژاد‌بگوید‌تحمل‌ندارم، تسلیم‌می‌شویم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاكید براینكه نمایندگان شرطی برای حضور رئیس جمهور در مجلس نگذاشته اند، گفت: ما به ایشان اطلاع دادیم كه نمایندگان هم قصد دارند در این جلسه صحبت كنند؛ خوب اگر احمدی نژاد بگوید من تاب تحمل شنیدن صحبت های نمایندگان را ندارم ما تسلیم می شویم.

به گزارش نما، محمدرضا باهنر درگفتگو با مهر، با اشاره به حضور رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و با تاکید براینکه ما از این موضوع استقبال می کنیم، اظهارداشت: رئیس جمهور توسط معاون پارلمانی خود نامه ای به مجلس شورای اسلامی نوشتند و درخواست کردند که وقتی داده شود تا در مجلس حضور یابند ، ما نیز مطابق قانون اساسی و آئین نامه داخلی مجلس این درخواست را پذیرفتیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حضور رئیس جمهور به منظور گفت و شنود است، ادامه داد: ما نیز از رئیس جمهور درخواست کردیم که بعد از سخنرانی خود به صحبت ها و یا سوالهای نمایندگان گوش دهد؛ تا جلسه مفید تری باشد.

وی با تاکید براینکه نمایندگان شرطی برای حضور رئیس جمهور در مجلس نگذاشته اند، گفت: ما شرطی برای حضور رئیس جمهور نداریم ؛ اما به ایشان اطلاع دادیم که نمایندگان هم قصد دارند در این جلسه صحبت کنند؛ خوب اگر احمدی نژاد بگوید من تاب تحمل شنیدن صحبت های نمایندگان را ندارم ما تسلیم می شویم.

باهنر، همچنین در پاسخ به این سوال که سخنرانی رئیس جمهور پیرامون چه موضوعاتی است، خاطرنشان کرد: آنچه که تا کنون گفته شده است عمدتا پیرامون مسائل اقتصادی است ؛ اما در هر صورت ما نسبت به حضور رئیس جمهور در مجلس نظر مثبت داریم.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...