نسخه چاپی

تداوم بلاتكلیفی مجیدی

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ با اعلام اینكه مسئولان مربوطه در باشگاه استقلال هنوز ITC مجیدی را نگرفته اند، گفت: تا زمانی كه ITC (گواهینامه بین‌المللی انتقال) فرهاد مجیدی را رویت نكنیم، كارت بازی این بازیكن را صادر نخواهیم كرد.

به گزارش نما، مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلیل صادر نشدن کارت بازی فرهاد مجیدی ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما مقدمات صدور کارت بازی فرهاد مجیدی را انجام داده ایم اما برای صدور کارت بازی این بازیکن نیاز است تا ITC وی را مشاهده کنیم.

وی درهمین خصوص افزود: قرار بود مسئولان مربوطه در باشگاه استقلال پیگیر دریافت کارت بازی فرهاد مجیدی باشند اما تا این لحظه هنوز این اتفاق نیفتاده است بنابراین تا زمانی که ITC این بازیکن را رویت نکنیم مطمئن باشید مجوز بازی وی را صادر نخواهیم کرد.

مسئول نقل وانتقالات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که اگر کادر فنی استقلال بخواهد مجیدی را در فهرست 18 نفره خود در بازی مقابل تیم مس قرار دهد تکلیف چه خواهد شد، گفت: اگر مسئولان مربوطه در کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال دریافت ITC مجیدی را تایید کرده و به ما اطلاع دهند باز هم مجوز بازی این بازیکن را صادر می کنیم اما درغیراین صورت مجیدی نمی‌تواند در بازی مقابل تیم مس کرمان در ترکیب استقلال قرار گیرد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...