نسخه چاپی

مرگ دموكراسی در غرب

عکس خبري -مرگ دموكراسي در غرب

دكتر اسدالله بادامچیان

در غرب، دموکراسی در حال مردن است.
دموکراسی شعار بلند غرب در دوران استبداد شاهانه و امپراطورانه بود. با اینکه غربی‌ها با این شعار دیکتاتوری وحشیانه استعماری خود را از چشم‌های مردم دور نگه داشتند.
ادعای آزادی مردم و آزادی بیان و افکار و نوشتار از طرف دولتهای زورگو و استعمارگر غرب در این دو سه قرن گوش‌ها را کر و ساده‌دلان را فریفته بود.
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و استمرار آن به رهبری مقام معظم رهبری قاب فریب دموکراسی و حقوق بشر دروغین غرب از چهره دولتمردان غربی،آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و همدستانشان برداشت.
امروزه دیگر غربی‌ها ابایی ندارند که ضد دموکراسی خودشان حتی در داخل کشورهایشان عمل نمایند زیرا احساس خطر نهایی و فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی کاپیتالیستی غرب آنها را به هراس و نگرانی افکنده است به ویژه اینکه غرب دیگر جایگزینی برای نظام غربی موجود ندارد و نظام نو و مترقی و آزادیبخش جمهوری اسلامی بهترین انتخاب مردمان است.

***

آخرین زنگ ناقوس مرگ دموکراسی در غرب، رأی سنای فرانسه است.
سنای فرانسه با 127 رأی موافق در برابر 86 رأی مخالف تصویب کرده است. هر شخصی که در فرانسه نسل‌کشی ارامنه توسط دولت عثمانی ترکیه را در صد و چند سال قبل (1915 میلادی) انکار کند به یک سال زندان و جریمه 45 هزار یورو (کمتر از صد میلیون تومان) محکوم خواهد شد.
مفهوم این رأی این است که هیچ کسی در فرانسه حق ندارد - حتی همین 86 سناتور مخالف – اظهار عقیده کند یا نتیجه تحقیقاتش را بنویسد که این جدال خونین در صد و چند سال گذشته بود ولی به عقیده من نسل‌کشی نیست یا این نوشته‌های غربی، قابل قبول و مستند نیست.
اگر خواست اظهار عقیده کند یا عقیده خود را بیان کند باید زندانی شود و جریمه بپردازد. این همان مرگ دموکراسی غربی است.

***

البته در کنار این مجازات زندان و جریمه، اگر کسی در مورد رژیم سفاک صهیونیستی اظهارنظر در غرب کند که آنها نسل‌کشی فلسطینی کرده‌اند و هنوز هم در غزه نسل‌کشی می‌کنند از نظر حامیان غربی اسرائیل، غلط کرده است و به انواع مجازات‌ها محکوم یا دچار می‌شود.

***

بدتر از این، در غرب مدعی دموکراسی، زنان و دختران حتی کوچک حق پوشش مذهبی خود را هم ندارند. یعنی نمی‌توانند روسری داشته باشند و الا از حق آزادی آموزش علوم و حضور در دانشگاه و مدرسه و دستگاه‌های دولتی محروم می‌شوند حتی جان خود را از دست می‌دهند.
بدتر از همه در میان صدها شبکه فارسی زبان که از طرف غرب علیه اسلام و فرهنگ ملل مسلمان و جمهوری اسلامی ایران در شبانه روز تبلیغات شدید منفی دارند، و از ماهواره‌ها پخش می‌شوند یک شبکه پرس تی وی ایران که فقط یک شبکه است به جرم یک خبر 10 ثانیه‌ای جریمه می‌کنند و مجوزش را لغو می‌نمایند.
***
و بالاخره بدتر از هر بدتری این است که آزادی و دموکراسی در امور اقتصادی را برای دنیا ممنوع می‌کنند و آن تحریم هر شرکت و موسسه‌ای توسط آمریکا و اتحادیه اروپاست که با جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل آزادی تجارت و مبادلات اقتصادی بخواهد معامله داشته باشد.
با این وضع آیا در غرب دیگر از دموکراسی ادعایی چیزی باقی مانده است؟
یا زندان‌های ابوغریب، گوانتانامو حمایت از دیکتاتورهای مزدور منطقه، حمایت از کشتار در بحرین و غزه و یمن و... تحریم‌ها و تحریم نفتی ایران را به صدای بلند اعلام می‌دارند؛ دموکراسی در غرب مرد و دولت‌های غربی دیکتاتورند!

منبع: هفته نامه شما

۱۳۹۰/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...