نسخه چاپی

علت حذف برنامه "پایش"

مدیر شبكه یك علت پخش نشدن برنامه "پایش" را تصمیم شبكه چند ساعت مانده به پخش برنامه و با هدف ملتهب نكردن فضا پیش از سخنرانی رئیس‌جمهور در مجلس، عنوان كرد.

به گزارش نما، مهدی فرجی مدیر شبکه یک در گفتگو با مهر درباره دلیل پخش نشدن برنامه "پایش" با موضوع هدفمندی یارانه‌ها که قرار بود شب گذشته 24 دی روی آنتن برود، توضیح داد: شنبه در برنامه "نگاه یک" با حضور باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی و میرتاج‌الدینی به عنوان مهمان تلفنی درباره فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، نقد و بررسی صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر به این دلیل که قرار است رئیس جمهور چهارشنبه با حضور در مجلس درباره یارانه‌ها و فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها صحبت کند، ما ترجیح دادیم برنامه "پایش" را که قرار بود با همین موضوع و نظرسنجی مردمی با همین موضوع روی آنتن برود، این هفته پخش نکنیم.

فرجی تصریح کرد: در واقع می‎خواستیم فضا ملتهب نشده و بیش از این به برخی از مناظره‌ها و مشاجره‌ها دامن نزنیم تا ریاست‌جمهوری در یک فضای آرام در مجلس به طرح دیدگاه‌هایش بپردازد.

مدیر شبکه یک با بیان اینکه بهتر است مباحث کارشناسی بعد از سخنان رئیس جمهور طرح شود در پاسخ به اینکه چرا برنامه با تغییر موضوع روی آنتن نرفت؟ گفت: انتخاب مهمان کار سختی بود. من ساعت 19 دیروز بود که بعد از بررسی‌ها تصمیم به عدم پخش برنامه گرفتم و در آن فاصله امکان جایگزینی مهمانان نبود. به علاوه مستندها و گزارش‌های برنامه نیز که در طول هفته تولید شده‌اند، مرتبط با همین موضوع بودند.

وی در این زمینه که آیا این قسمت از برنامه با موضوع هدفمندی هفته آینده پخش می‌شود، گفت: درباره موضوع آن فکر می‎کنیم، اما "پایش" قطعا هفته آینده پخش می‎شود.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...