نسخه چاپی

وعده احمدی نژاد فراموش‌ شده

چندی پیش تصویر خودروی چند صد میلیونی دولتی از طریق تلویزیون منتشر شد و پیگیری‌های بعدی نشان داد كه این خودرو متعلق به یكی از استانداری‌ها است و در پاسخ به رسانه‌ها مقامات استانداری نیز بر ضرورت در اختیار داشتن چنین خودرویی اصرار ورزیدند.

به گزارش نما به نقل از نیمروز، این رویه اتلاف بیت‌المال به پای منافع شخصی مدیران دولتی در حالی بدون هیچ‌گونه توبیخی از سوی مقامات ارشد دولتی ادامه دارد، كه شعار ساده‌زیستی و مقابله با اشرافیت دولتمردان یكی از شعارهای ابتدایی احمدی‌نژاد بود.

در 25 آبان سال 1384، احمدی‌نژاد به موضوع خودروهای گران‌قیمت دستگاه‌های دولتی اشاره كرد و وعده داد این رویه اتلاف بیت‌المال را متوقف كند.

احمدی‌نژاد با تاكید به اینكه اشرافیگری در این دولت جایی ندارد، گفته بود: اجازه نخواهیم داد كه
خودروهای زرهی 500 میلیون تومانی وارد شود و برخی از مدیران همچان آن را در اختیار داشته باشند.


اما رویكرد اخیر دولت با آن شعارها فاصله زیادی دارد. مصوبه چند سال پیش دولت در واردات ده‌ها بنز برای نهاد ریاست جمهوری، واردات خودروهای گران‌قیمت خارجی به بهانه برگزاری اجلاس سران عدم تعهد، خرید هواپیمای جدید جدید برای نهاد ریاست جمهوری، نامشخص بودن نحوه هزینه 1500 میلیارد تومان بودجه فرهنگی طبق قانون بودجه سال 1389، برخی هزینه ها برای هنرپیشه‌ها از جمله مصادیق عدول دولت آقای احمدی‌نژاد از شعارهای ساده‌زیستی و مبارزه با اشرافیت است.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...