نسخه چاپی

نشست عصر امروز نمایندگان با رئیس جمهور

عضو كمیسیون كشاورزی مجلس از نشست عصر امروز تعدادی از نمایندگان مجلس با رئیس جمهور خبر داد و گفت: در این جلسه درباره سرنوشت بودجه 92 از رئیس جمهور سئوال خواهد شد.

به گزارش نما، علی ایرانپور در گفتگو با مهر در رابطه با محورهای نشست عصر امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: سئوال درباره بودجه 92، تعیین وضعیت قطارشهری اصفهان، پروژه های آبرسانی استان، بیکاری و قطار سریع السیر اصفهان-قم – تهران مهمترین موضوعات مورد بررسی در این جلسه خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه استان اصفهان در تأمین درآمد مالیاتی کشور، گفت: استان اصفهان بعد از تهران بالاترین نقش را در تأمین درآمدهای مالیاتی کشور را دارد و حتی بیش از درآمد سالانه ای که دولت تعیین می کند این استان درآمد مالیاتی دارد اما متاسفانه در بخش اختصاص درآمدهای مازاد مالیاتی کمترین سهم را دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: طبق قانون، مازاد درآمدهای مالیاتی هر استان باید برای پروژه های عمرانی همان استان هزینه شود اما متاسفانه میزان کمی از این درآمد مازاد برای استان هزینه می شود

ایرانپور با بیان اینکه مالیات تعیین شده برای استان اصفهان در سالجاری 2 هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: از این میزان تا آخر آذرماه ، بیش از 1400 میلیارد تومان محقق شده است در حالی که بسیاری از استانها بنا به دلایلی نتواسته اند مالیاتهای خود را تأمین کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بار دیگر نسبت به اختصاص مازاد درآمدهای مالیاتی به استان اصفهان اعتراض کرد و اظهار داشت: استان اصفهان در تأمین درآمدهای مالیاتی در رتبه های نخست قرار داد اما در اختصاص منابع در رتبه های آخر(یکی مانده به آخر) قرار دارد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...