نسخه چاپی

رویانیان:حریف فردوسی‌پور نمی‌شوم

عکس خبري - رويانيان:حريف فردوسي‌پور نمي‌شوم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیكنان استقلال هم پول نگرفتند اما با غیرت هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد رویانیان پس از جلسه امروز باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در جلسه امروز فعالیت 28 نمایندگی در سراسر کشور را برنامه‌ریزی کردیم در استان‌ها یک شبکه اجتماعی راه‌اندازی می‌شود که مرحله اول آن در این نشست اجرایی شد. 35 نمایندگی در 30 استان خواهیم داشت و تا پایان هفته به 50 نمایندگی خواهد رسید.

وی افزود: شبکه اجتماعی در سه بخش فرهنگی، اقتصادی و ورزشی فعالیت می‌کنند و در جهت توسعه ورزش اقداماتی انجام می‌دهد. در مسائل اقتصادی و فرهنگی هم برنامه‌هایی برای این شبکه در نظر خواهیم گرفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا این برنامه‌ها نیاز به ثبات مدیریتی ندارد و اخیرا صحبت‌هایی مبنی بر رفتن شما مطرح شده، یادآور شد: رفتن من اصلا مسئله‌ای نیست عمر مدیریتی در پرسپولیس کوتاه است که خدا کند این عمر زیاد شود. اما قاطعانه می‌گویم که این اقدامات را به لطف شما خبرنگاران مطرح می‌کنم تا تبدیل به یک مطالبه شود زمانی که هواداران برنامه‌های را ببینند از مدیران آینده مطالبه خواهند کرد. سیستم مدیریتی باید درست شود. شخص مهم نیست.

رویانیان خاطرنشان کرد: به جای اینکه به مدیر عامل، رئیس فدراسیون یا رئیس سازمان لیگ فکر کنیم، باید سیستم مدیریتی درست شود زمانی که برنامه محور پیش برویم، اقدامات در آینده ادامه خواهد داشت. عقلانی اقداماتی انجام می‌دهم و برای همین است که صحبت هم زیاد می‌کنم تا برنامه‌هایم مشخص شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بدهی‌ها برای مدیران آینده دردسرساز نخواهد شد، تاکید کرد: به شما قول می‌دهم از دوره مدیریتی خود بدهی به جا نگذارم. بدهی‌هایی از گذشته وجود داشته، دارد و خواهد داشت اما در مقطع مدیریتی من بدهی بر جای نخواهد ماند.

وی در خصوص اینکه قرارداد مانوئل ژوزه را خودش پرداخت خواهد کرد، تصریح کرد: تا زنده هستم این پول بر گردن خودم هست. اگر از مانوئل هم نتوانیم پول بگیریم قسط‌های او را شما باید بدهید. (باخنده)

رویانیان در واکنش به این سؤال که آیا این برنامه‌ها خروجی خواهد داشت، گفت: در تمام شهرها مدرسه فوتبال پرسپولیس راه‌اندازی می‌کنیم. میلیون‌ها طرفدار پرسپولیس از طریق شبکه اجتماعی به باشگاه وصل می‌شوند و از این طریق تبادل نظر صورت می‌گیرد. باید از ظرفیت بزرگ چند میلیونی تماشاگران استفاده کنیم. مدرسه استعداد یابی راه‌اندازی می‌کنیم تا عدالت در گزینش بازیکن رعایت شود. بازیکنی که در روستا بازی می‌کند باید استعدادیابی شود و این امکان برای پیشرفت او وجود داشته باشد. قصد داریم با پرورش بازیکن به خارج هم آنها را بفرستیم.

وی در مورد برنامه‌های خود تصریح کرد: من چندین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارم و در برنامه کوتاه مدتم تا پایان سال 92 مهلت می‌خواهم. برنامه میان مدتم تا پایان سال 93 است و برای برنامه بلند مدت 5 سال زمان نیاز دارم. مطمئن باشید مدیر بعدی هم بیاید، این اقدامات را دنبال خواهد کرد زیرا عقلانی بوده است. می‌خواهیم باشگاه پرسپولیس را درست کنیم که جهانی باشد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات ساختاری فدراسیون فوتبال عنوان کرد: بگذارید باشگاه پرسپولیس را درست کنیم فدراسیون پیشکش آن.

وی درباره نتایج سرخ‌پوشان افزود: نگاه طرفداران به نتایج عوض شده است شما ببینید سال گذشته پرسپولیس خوب نتیجه نگرفت اما هواداران طرفدار این تیم بودند. زیرا دوست دارند کار ریشه‌ای صورت بگیرد. قدمت عمر پرسپولیس 50 سال می‌شود باید به فکر آینده این تیم باشیم نه اینکه بگوییم مدیر هستم و باید نتیجه بگیرم. حتی اگر خودم خراب شوم تلاش می‌کنم با برنامه الگو و نمونه پیش بروم. آرزوی من جهانی شدن باشگاه پرسپولیس است.

رویانیان در خصوص سرپرستی تاج در سازمان لیگ و رفتن او از هیئت مدیره سرخ پوشان تصریح کرد: تاج دوست خیلی خوب من است در مدت کوتاهی هم که در پرسپولیس حضور داشت در بخش پایه کمک زیادی کرد. متاسفانه او را از دست دادیم و از این امر خوشحال نیستم اما فوتبال ایران از حضور او منفعت خواهد برد. تاج مدیر باتجربه‌ای است و برای فوتبال ایران خوب است.

وی در خصوص جایگزینی برای تاج گفت: درتلاش هستیم تا شخص دیگری را به عنوان جایگزین او معرفی کنیم.

رویانیان درباره کمکش به باشگاه گهر و اینکه گفته می‌شود این مبلغ پرداخت نشده است، تاکید کرد: من از گهر و تک تک طرفداران آن کوچک هستم متاسفم این مسائل مطرح می‌شود. چک این موضوع موجود است.

وی درباره مصاحبه کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش نباید با یک رسانه بیگانه صحبت می‌کرد و اینگونه نباید مسائل را مطرح می‌کرد هر چند که می‌دانم این طور که رسانه‌ها عنوان کردند او صحبت نکرده بود. از پرسپولیس انتقاد نکرده بود. اعلام کرده بود ضعف تیم ملی پرسپولیس است و من می‌گویم ضعف پرسپولیس کی‌روش بوده است و این را می‌دانم مشکل تیم ملی و پرسپولیس پرتغالی بود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد صحبتی که در گذشته در مورد خبرنگاران ورزشی کرده بود مبنی بر اینکه خدا به خبرنگاران غیر ورزشی خیر بدهد که ما را اذیت نمی‌کنند، یادآور شد: کمی در این امر شلوغ کردند. صحبت من مثبت بود. می‌خواستم بگویم خبرنگاران ورزشی شب و روز ندارند و همیشه در تلاش و تکاپو هستند. به همین دلیل گفتم که خدا خبرنگاران غیر ورزشی را خیر بدهد که ما را اذیت نمی‌کنند.

وی در مورد برنامه 90 خاطرنشان کرد: فردوسی‌پور را با من در نیندازید من حریف او نمی‌شوم.

رویانیان درباره اینکه علی کریمی در تمرین امروز ناراحت بوده، گفت: اطلاعی از این امر ندارم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که عنوان کرد کریمی در مصاحبه‌ای عنوان کرده برای بازی در پرسپولیس باید دم هر کسی را ببینیم، با عصبانیت گفت: این حرف بیخودی است و کریمی این صحبت ها را نمی کند، همه اخلاق من را می‌دانند. اگر صحبت زیاد می‌کنم به خاطر اینکه می‌دانم چه زمانی حرف بزنم.در پایان فصل هم صحبت‌هایی‌ خواهم داشت.امیدوارم که به آنجا کشیده نشود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره بی‌احترامی به مدیران عامل باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: برای این موضوع بسیار متاسفم از تمام دوستان که از این بابت متضرر شدند، عذرخواهی می‌کنم. فتح‌الله‌زاده برادر بزرگ من است. هیچ ادعایی ندارم من آنها را می‌بخشم شکایتی هم ندارم اما این رفتارها کلا خوب نیست خیلی زشت است این مسائل مطرح می‌شود.

در ادامه خبرنگاری به رویانیان یادآور شد که صحبت علی کریمی مصاحبه نبوده و تنها در حد یک درد دل بوده و با شخصی سر تمرین انجام می‌داده. موضوع اصلی کریمی مطالبات مالی بوده است. رویانیان در واکنش به او گفت: درست نیست که اینگونه سؤالات را مطرح می‌کنید نباید شما خبرنگاران روایت غلط بکنید. اینکه گفتم خبرنگاران ورزشی من را اذیت می‌کنند به دلیل همین برداشت‌های زود است. کریمی بازیکن بزرگی است واقعا دلم از این موضوع ناراحت شد و در دلم ماند. من که له‌له کریمی نیستم که بدانم مشکلش چه بوده، شاید او مصدوم بوده و به همین دلیل در تمرین امروز ناراحت بوده است.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که فائقی و فتح الله زاده مصاحبه ای داشته اند و اعلام کردند در دربی سال 78 که سرخپوشان با اخراج دو بازیکن 9 نفره به کار خود ادامه دادند به استقلالی ها گفته شده گلی به این تیم نزنند، عنوان کرد: برای آقایان متاسف هستم که قبل از دربی چنین صحبت هایی را مطرح می کنند.

رویانیان درباره اینکه زود در مورد اتفاقات واکنش نشان می‌دهد، تاکید کرد: شاید عیب من این است که هر سؤالی را جواب می‌دهم. عدم پاسخگویی به سؤال را بی‌حرمتی می‌دانم. شاید ایراد دیگر من اعتمادی است که به همه خبرنگاران دارم.

وی در مورد اینکه کریمی عدم پرداخت مطالبات خود را علت نارضایتی خود عنوان کرد، گفت: من هم از بازیکنان خواسته‌های زیادی داشتم که برآورده نشده است. حداقل چیز آن قهرمانی است. صد در صد مطالبات او پرداخت شده و هیچ معوقه‌ای هم وجود ندارد تازه اگر وجود داشته باشد مگر بازیکنان استقلال چنین طلبی ندارند اما با غیرت بازی می‌کنند. اگر بازیکنی به اسم تیم بزرگی چون استقلال و پرسپولیس می‌آید باید به همه مسائل توجه کنند.

رویانیان افزود: استقلالی‌ها هم پول نگرفتند اما بازی می‌کنند این برایم ارزش دارد. بازیکن باید غیرت داشته باشد. نام این بازیکن را باید با نام طلا نوشت. نه اینکه دنبال دو زار پول باشیم. من و فتح‌الله‌زاده پول قرض می‌کنیم. فتح‌الله‌زاده هر چند نیشدار اما اعلام کرد که رویانیان هم پول قرض می‌کند تا بتوانیم این تیم‌ها را ببریم.

وی ادامه داد: کریمی بازیکن بزرگی است و انتظار ندارم که چنین مسائلی را مطرح کند. کریمی دو ماه اخراج بوده البته شما هم رعایت امانت نکردید. شما استقلالی هستید که این مسئله را مطرح کردید؟! ( باخنده)

وی در پایان در مورد اینکه آیا اجازه کشیدن کاریکاتور خود را می‌دهی،‌گفت: کاریکاتور مرا چند جا کشیده‌اند و خوب از آب درنیامده.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...