نسخه چاپی

نامه مجلس به معاون احمدی‌نژاد +تصویر نامه

مجلس طی نامه‌ای به آقای فروزنده معاون پارلمانی رئیس‌جمهور این مطلب را اعلام كرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد که مجلس در این دوره کاری چهار هفته متوالی تشکیل جلسه علنی می‌دهد و نمایندگان دهه فجر به حوزه‌های انتخابیه می‌روند.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به ارائه گزارشی از جلسه امروز (دوشنبه) اعضای این هیأت پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه نامه آقای فروزنده معاون پارلمانی مبنی بر درخواست رئیس‌جمهور برای حضور در جلسه علنی روز چهارشنبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق اصل 70 قانون اساسی و تبصره ماده 110 آیین‌نامه داخلی مجلس و همچنین نظریه شماره 8826 مورخ 8 مهرماه 1366 در رابطه با برداشت از اصل 70 قانون اساسی، در این جلسه بحث و مقرر شد آقای احمدی‌نژاد روز چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 10 صبح در جلسه علنی حضور یابد و به سخنرانی بپردازد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: مجلس طی نامه‌ای به آقای فروزنده معاون پارلمانی رئیس‌جمهور این مطلب را اعلام کرد، همچنین در این نامه تأکید شد انتظار این است که آقای رئیس‌جمهور بعد از اتمام سخنرانی‌اش، در مجلس حضور داشته باشد تا مطالبی که توسط نمایندگان مطرح می‌شود را استماع کند.

226555_942.jpg


حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در ادامه تصریح کرد: در این جلسه، مقرر شد مجلس در این دوره کاری هم چهار هفته متوالی تشکیل جلسه علنی دهد و در آستانه دهه فجر، مجلس جلسه نداشته باشد تا نمایندگان در این مدت در حوزه‌های انتخابیه‌شان حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: بر این اساس، آخرین جلسه علنی مجلس در این دوره کاری، 11 بهمن ماه تشکیل می‌شود و وکلای ملت بعد از جلسه به مدت یک هفته به حوزه‌های انتخابیه‌شان می‌روند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس تأکید کرد: جلسه بعدی مجلس بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، روز سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه تشکیل می‌شود.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...