نسخه چاپی

صدرنشینی‌استقلال با ركوردشكنی برهانی

هفته بیست و یكم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر دوشنبه در شرایطی به پایان رسید كه تیم استقلال در روز بازگشت فرهاد مجیدی موفق شد برابر مس كرمان به پیروزی برسد و مجددا صدر جدول را از تراكتورسازی تبریز پس بگیرد.

به گزارش نما، در آخرین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر تیم‌های استقلال و مس کرمان از ساعت 15:10 امروز به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر 1 استقلال خاتمه یافت.

در نیمه نخست استقلال چند موقعیت گلزنی را از دست داد تا سرانجام در دقیقه 24 آرش برهانی با فرار از تله آفساید مدافعان، دروازه مس را گشود. در دقیقه 30 رضا عنایتی یک فرصت گلزنی را برای مس از دست داد و در ادامه تلاش بازیکنان مس و حملات استقلال نتیجه نداشت تا نیمه نخست با برتری 1 بر 0 استقلال خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم مس برای جبران گل خورده به دروازه استقلال نزدیک شد و مصطفی شجاعی در دقیقه 56 با استفاده از یک توپ ارسالی دروازه مهدی رحمتی را فرو ریخت اما گل تساوی کرمانی ها تنها یک دقیقه دوام داشت و آرش برهانی باز هم با استفاده از ضعف خط دفاعی مس در دقیقه 57 گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

برهانی با این گل به رکورد 91 گل زده برای استقلال رسید و با عبور از رکورد 89 گل علی جباری به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم فوتبال استقلال دست یافت.

فرهاد مجیدی که برای نخستین بار از زمان بازگشت در فهرست 18 نفره استقلال قرار گرفته بود، از دقیقه 60 بازی به جای فرزاد حاتمی وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست. او در دقیقه 68 یک فرصت گلزنی را از دست داد.

در ادامه به غیر از چند حمله پراکنده، اتفاق خاصی رخ نداد تا استقلال با برتری 2 بر 1، بتواند 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کرده و با 41 امتیاز به صدر جدول برگردد. مس نیز با 28 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول باقی ماند.

محسن ترکی داور مسابقه به استوان باتس از مس کرمان و فرهاد مجیدی، جواد نکونام از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حسن اشجاری، علی حمودی، جواد نکونام، جی لوید ساموئل، مجتبی جباری،( از دقیقه 92 میثم بائو) خسرو حیدری، فرزاد حاتمی( از دقیقه 61 فرهاد مجیدی) و آرش برهانی( از دقیقه 74 سید ایمان موسوی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهداد نژاد، شجاع خلیل‌زاده، استوان باتس، پویا سیف‌پناهی، مسعود نظرزاده( از دقیقه 82 شهرام گودرزی)، فرزاد حسین‌خانی، مهرداد کریمیان، مصطفی شجاعی، احمد حسن‌زاده( از دقیقه 46 کیوان امرایی)، منصور تنهایی( از دقیقه 46 ایوان پتروویچ) و رضا عنایتی

سرمربی: لوکا بوناچیچ

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...