نسخه چاپی

بر فعالیت غیرقانونی مرتضوی پایان دهید

عکس خبري -بر فعاليت غيرقانوني مرتضوي پايان دهيد

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های كشور طی نامه‌ای از نمایندگان مجلس خواستند با اتخاذ تدابیر جدی و خارج از تعارفات سیاسی بر فعالیت غیرقانونی مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی پایان دهند.

به گزارش نما به نقل از فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه‌ای سرگشاده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار برکناری مرتضوی شدند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

احتراما همانگونه که مستحضرید، مسئله ریاست آقای مرتضوی بر سازمان مهم و اقتصادی تأمین اجتماعی و اقدمات تامل برانگیز صورت گرفته در مسیر انتصاب و ابقای ایشان، چندین ماه است که به یکی از مسائل و دغدغه‌های دانشجویان تبدیل گشته و متاسفانه تاکنون به هیچ سرانجام معین و قابل قبولی نرسیده است.

علیرغم اقدامات مجلس شورای اسلامی مبنی بر غیرقانونی بودن حضور آقای مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی و آراء صادره توسط دیوان عدالت اداری در رابطه ابطال احکام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت مدیرعاملی نامبرده بر سازمان تأمین اجتماعی، مسئولین دولتی با بی توجهی تمام به حرمت شکنی قانون و قانونگذاران ادامه می‌دهند و هیچ وقعی به هشدارهای دلسوزان و دانشگاهیان نمی‌گذارند.

ما دانشجویان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه روند کنونی در تقابل و استهزاء قوانین و مراجع حقوقی کشور و گردنکشی برخی گروه‌ها و افراد در مقابل تصمیمات نهادهای قانونی را به هیچ وجه به مصلحت کشور و فضای عمومی ندانسته و مصرانه از شما نمایندگان محترم مردم می‌خواهیم تا با اتخاذ تدابیر جدی و خارج از تعارفات سیاسی، مقابل اراده یک جریان خاص که نیتی جز نهادینه نمودن قانونگریزی در ساختار مدیریتی ندارند، بایستید و بدانید در این مسیر حمایت دانشگاهیان انقلابی را با خود به همراه خواهید داشت.

پیگیری مجدانه این موضوع توسط شما نمایندگان محترم و فراهم آوردن بسترهای قانونی لازم در خصوص مجرمانه بودن اقدامات جریان یاد شده و به تبع آن لزوم برخورد قانونی و قضایی با مسببین امر، حداقل خواسته دانشجویان از مجلس محترم شورای اسلامی‌می‌باشد.

و من الله التوفیق

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...