نسخه چاپی

احمدی‌نژاد برای شنیدن نظرات نمایندگان اعلام آمادگی كرد

عکس خبري -احمدي‌نژاد براي شنيدن نظرات نمايندگان اعلام آمادگي کرد

نماینده مردم شاهین‌شهر در خانه ملت گفت: رئیس‌جمهور عنوان كرد كه در جلسه روز چهارشنبه فقط برای ارائه مطالب‌اش به مجلس می‌آید اما آمادگی دارد در جلسه‌ای مشترك نظرات نمایندگان را بشنود.

به گزراش نما حسین‌ علی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دیدار عصر امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس‌جمهور گفت: در این جلسه علاوه بر طرح مسائل استانی، موضوع حضور رئیس‌جمهور در جلسه روز چهارشنبه مجلس و هدفمندی یارانه‌ها مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور در این نشست عنوان کرد که دیدگاه من بر این است که در جلسه روز چهارشنبه مسائلی را در حوزه اقتصادی به مجلس ارائه کنم؛ احمدی‌نژاد همچنین گفت که من در جلسه روز چهارشنبه فقط به منظور بیان مطالب خود به جلسه مجلس می‌آیم اما آمادگی دارم تا در جلسات دیگری مطالب نمایندگان را استماع کنم.

نماینده مردم شاهین‌شهر میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بحث هدفمندی یارانه‌ها رئیس‌جمهور مطرح کرد که در این زمینه هیچ تصمیمی را پیش از ایجاد یک عزم ملی و تفاهم با مجلس اجرا نخواهم کرد؛ رئیس‌جمهور همچنین تاکید کردکه اجرای هر تصمیمی در بحث هدفمندی یارانه‌ها با هماهنگی مجلس انجام می‌شود چراکه اگر این هماهنگی ایجاد نشود این طرح اجرا شدنی نخواهد بود.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: از دیگر محورهای مطرح شده از سوی رئیس‌جمهور می‌توان به موضوع پروژه‌های ملی همچون انتقال آب خلیج‌فارس و خزر به کویر مرکزی ایران و متراکم و بارور کردن ابرها به صورت آزمایشی در دو نقطه از کشور و همچنین مشکلات بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی اشاره کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: رئیس جمهور در این جلسه خواستار رفع مشکلات این بنگاه‌ها توسط ستاد تسهیل شد و در مورد پروژه انتقال آب طبق گفته رئیس‌جمهور هزینه تمام شده آن به ازای هر متر مکعب 3000 تومان است که این آب به بخش صنعت اختصاص پیدا کرده و آب اختصاص داده شده به این بخش برای آب شرب و کشاورزی استفاده می‌شود.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: رئیس‌جمهور در این دیدار موضوع تعیین جایگزینی برای صادرات نفت را مطرح کرد و عنوان کرد که راهکارهایی برای تحقق این امر وجود دارد که از جمله آن می‌توان به معادن اشاره کرد، از سوی دیگر رئیس‌جمهور به افزایش صادرات غیرنفتی در کشور اشاره کرد و گفت که از ابتدای دولت نهم میزان صادرات غیرنفتی در کشور از 7 میلیارد تومان به 47 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

۱۳۹۱/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...