نسخه چاپی

توصیه سردار صفوی به ایران، روسیه و چین

دستیار و مشاور عالی فرمانده كل قوا گفت: دولت‌های نیازمند به انرژی تا ۵۰ سال آینده به نظام‌های سیاسی پیر، متحجر، ناپایدار و غیرمردمی امیدوار نباشند، بلكه مشاركت و تعامل سازنده با ایران، كارساز است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر صفوی در آیین اختتامیه نخستین دوره تخصصی مدیران کاروان‌های اردویی بسیج ویژه خواهران با بیان اینکه "منطقه ما و انقلاب اسلامی هم‌اکنون در یک نقطه عطف راهبردی قرارگرفته است"، افزود: سرعت و شتاب تغییر و تحولات سیاسی و اقتصادی محیط جهانی و محیط پیرامونی ایران به عنوان یک واقعیت و اصل انکارناپذیر پذیرفته شده است.

وی اضافه کرد: ما با داشتن تحلیلی صحیح و واقع‌بینانه از مسیر و فرآیند این تغییر و تحولات منطقه‌ای و جهانی و استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و قوت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به یاری خداوند می‌توانیم آینده‌ای روشن و سعادت‌آمیز را بر ملت بزرگمان مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم تا به اهداف و چشم‌انداز بیست ساله ایران ۱۴۰۴ و دهه چهارم که مقام معظم رهبری به دهه پیشرفت و عدالت نام گذاشته‌اند، برسیم.

صفوی در ادامه به تبیین ظرفیت‌ها و فرصتهای پیش روی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: موقعیت راهبردی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب غرب آسیا غیرقابل جایگزین و غیرقابل مقایسه با سایر کشورهای پیرامونی ایران مثل عراق و افغانستان است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: وفاداری ملت به نظام سیاسی خودشان و هوشمندی و ظرفیت بالای صبر و استقامت ملت بزرگ ایران در مقابل فشارهای سیاسی و نظامی و هم‌اکنون تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب که یک جنگ اقتصادی علیه ملت مظلوم ایران است که به فضل الهی و عنایت حضرت رسول و عترت طاهرینش بویژه حضرت بقیةالله‌الاعظم(عج) در این جنگ هم مثل جنگ تحمیلی عراق علیه ایران شکست خواهد خورد.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری اظهار کرد: داشتن رهبری حکیم و خردمند، مدیر و آینده‌نگر که همچون امام(ره) سکاندار کشتی انقلاب اسلامی است و ملت ما به رهبرشان عشق می‌ورزند و با تبعیت از ایشان طی بیست و سه سال گذشته از مسیر فتنه‌های داخلی و خارجی عبور کرده و به ساحل امن امنیت پایدار رسیده‌اند، از الطاف الهی است.

صفوی ادامه داد: از همه می‌خواهم که به رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری که به مناسبت ۱۹ دی‌ماه در رابطه با انتخابات فرمودند گوش دهند و به آن شاخصه‌ها عمل کنند، چراکه انتخابات خردادسال آینده سرنوشت‌ساز است و سرنوشت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مدیریت اجرایی هشت ساله کشور و مدیریت چندساله شهرها را در انتخاب شورای شهرها تعیین خواهد کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه‌ای گفت: نظام سیاسی ایران، نظامی قدرتمند و تأثیرگذار در معادلات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و امنیتی منطقه جنوب غرب آسیاست. ایران و روسیه و چین در مقابل سلطه آمریکایی‌ها در منطقه جنوب غرب و شرق آسیا ایستادگی خواهند کرد و آمریکایی‌ها همانگونه که قبلا پیش‌بینی می‌شد مجبور هستند زودتر از زمان تعیین شده از افغانستان فرار کنند و خسارات آمریکا در جنگ و اشغال عراق و افغانستان غیرقابل جبران است.

وی در پایان اظهار کرد: ایران قدرت اصلی تأمین کننده امنیت خلیج فارس و امنیت صدور انرژی این منطقه به جهان است. دولت‌های نیازمند به انرژی تا ۵۰ سال آینده به نظام‌های سیاسی پیر، فرتوت، متحجر ، ناپایدار و پوسیده و غیر مردمی امیدوار نباشند، بلکه مشارکت و تعامل سازنده با ایرانِ با ثبات و قدرتمند، کارساز است.

۱۳۹۱/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...