نسخه چاپی

"جبهه عدالت ارتباطی با مشائی ندارد"

دبیر جبهه عدالت گفت: جبهه عدالت رابطه ای با مشائی ندارد و در میان كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اشخاصی هستند كه از نظر عدالت محوری بالاتر از احمدی نژاد قرار دارند.

به گزارش نما، مهدی فتحی نژاد دبیر جبهه عدالت در گفتگو با مهر، با بیان اینکه هدف اصلی این تشکل کمک به انتخاب بهتر مردم است گفت: این جبهه با معرفی کاندیداها به مردم کمک می کند تا بتوانند انتخاب اصلح تری داشته باشند.

وی افزود: جبهه عدالت کاندید مستقلی معرفی نمی کند و هدف این جبهه بر آن است که شاخص های عدالت را مورد بررسی قرار دهیم و در اختیار مردم بگذاریم. تبیین شاخص های عدالت در تک تک کاندیداها دغدغه اصلی این تشکل است.

فتحی نژاد در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه به شعار عدالت محوری آیا از کاندید دولت حمایت می کنید؟، ادامه داد: جبهه عدالت رابطه ای با مشائی ندارد در میان کاندیداهای انتخابات سال 92 اشخاصی هستند که از نظر عدالت محوری بالاتر از احمدی نژاد قرار دارند.

دبیر جبهه عدالت با بیان اینکه گروه 72 از علاقمندان به احمدی نژاد است، خاطر نشان کرد: این گروه یکی از 24 تشکل دربرگیرنده جبهه عدالت است و در میان این 24 تشکل گروهی موافق قالیباف، حدادعادل و دیگر کاندیداهای مطرح در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به برنامه های آینده تصریح کرد: جبهه ما تازه شکل گرفته است این جبهه متشکل از 24 تشکل است که با هم متحد شدیم و جبهه عدالت را تشکیل دادیم. در هفته آینده با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به بررسی شاخص‌های عدالت محوری کاندیداها می پردازیم.

۱۳۹۱/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...