نسخه چاپی

تغییر سخنرانان بعد از نطق احمدی نژاد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: باهنر، توكلی، مصباحی مقدم، فولادگر، رجایی، پزشكیان و مهدی دواتگری‌ جزو لیست سخنرانان بعد از نطق رئیس جمهور هستند و تعدادی از نمایندگان نیز به قید قرعه در این جلسه سخنرانی می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، حسین سبحانی‌نیا با اشاره به اسامی سخنرانان بعد از نطق امروز احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس اظهار داشت: پس از بحث در هیئت رئیسه مجلس در خصوص حضور احمدی‌نژاد در مجلس،‌ تصمیم بر این شد که احمدی‌نژاد از ساعت 8:30 تا 10 جلسه روز چهارشنبه برای نمایندگان سخنرانی کند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافقت هیئت رئیسه مجلس با سخنرانی احمدی‌نژاد در صحن علنی به نهاد ریاست جمهوری ابلاغ و اعلام شده است، افزود: به رئیس جمهور اعلام شده انتظار نمایندگان این است که آقای احمدی‌نژاد پس از صحبت‌های خود در مجلس بماند و حرف نمایندگان را بشنود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه ادامه حضور احمدی‌نژاد در مجلس پس از سخنرانی، به نظر خود وی بستگی دارد،‌ ادامه داد: پس از صحبت‌های احمدی‌نژاد، تعدادی نماینده از هر کمیسیون تخصصی مجلس صحبت خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ما در مجلس بحث را ادامه خواهیم داد و از آقای احمدی‌نژاد نیز خواسته شده بماند.

سبحانی‌نیا یادآور شد:‌ محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس، احمد توکلی نماینده تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه، غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری اصل 44، عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی، مسعود پزشکیان نماینده تبریز و مهدی دواتگری،‌ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جزو لیست سخنرانان امروز هستند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان یادآور شد: تعدادی از نماینده نیز پیش از سخنرانی احمدی‌نژاد به قید قرعه انتخاب می‌شوند و پس از صحبت‌های رئیس جمهور ایراد نطق خواهند داشت.

دیروز از سوی اعضای هیئت رئیسه مجلس اسامی 7 نفر اعلام شد که در بین آنها نام عبدالرضا مصری هم دیده می‌شد اما اکنون گویا باهنر جایگزین مصری شده و مهدی دواتگری نیز به جمع سخنرانان اضافه شده است.

۱۳۹۱/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...