نسخه چاپی

دولت و مجلس هر دو در خدمت به مردم

عکس خبري -دولت و مجلس هر دو در خدمت به مردم

رئیس جمهور با اشاره این كه هدف دولت و مجلس یكی است، گفت:دولت و مجلس هر دو در سنگر خدمت به مردم قرار دارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران در سخنرانی خود در مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول به نمایندگان مجلس مردم ایران و جامعه بشری گفت: امیدوارم این ماه طلیعه تحقق همه آرزوهای بشریت برای رسیدن به قله‌های تحت حاکمیت امام عصر (عج) باشد.

وی افزود: خدای بزرگ را سپاسگزارم که بار دیگر در مجلس شورای اسلامی و زیارت نمایندگان عزیز را عنایت کرد همچنین از هیئت رئیسه محترم و رئیس مجلس شورای اسلامی بابت تنظیم این برنامه صمیمانه تشکر می‌کنم .

رئیس جمهور ادامه داد: امروز در خدمت شما مهمترین مسائل کشور و راه حل آن را در میان خواهم گذاشت و تلاش می‌کنم تا ذهنیت و اراده مشترکی بیش از گذشته شکل بگیرد .

احمدی نژاد با اشاره به اینکه مطالب وی شامل سه مطلب مهم می‌شود گفت: عزیزان من ما همگی یکی هستیم ، همگی در یک سنگر قرار داریم ؛ دولت و مجلس با یک تعهد مشترک در عرصه مدیریت کشور وارد شده ، که آن تعهد مشترک خدمت به ملت ، صیانت از ارزشهای الهی مانند پاکی، عدالت ، محبت، کرامت ، خدمت به مردم ، عزت ملت ، تعالی کشور ، آبادانی و رفع محرومیت‌ها و فراهم آوردن محیط نشاط برای مردم و کاهش فاصله‌هاست.

وی افزود: هیچ یک از ما برای خودمان نیامده‌ایم ، یک مسئولیت مشترک داریم و تقسیم کار شده است .بنده این افتخار را دارم که با اکثر نمایندگان مجلس دوستی داشتم و در عرصه های گوناگون با هم همکاری داشتیم و برای انقلاب و ملت تلاش کردیم .

رئیس جمهور گفت: امروز هردوی ما می‌خواهیم خدمت و اصلاح کنیم و مبنای کارمان نیز دوستی است ،برای خدمت به مردم و همچنین تعالی کشور تلاش می‌کنیم.

۱۳۹۱/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...