نسخه چاپی

هاشمی از مصادیق ورشكستگی سیاسی است

عکس خبري -هاشمي از مصاديق ورشکستگي سياسي است

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور با بیان اینكه آنهایی كه حرف از انتخابات آزاد می‌زنند یك كلید واژه و یك كلمه رمز تعیین كرده‌اند خبر از تشكیل ۶ كمیته انتخاباتی از سوی تیم خاتمی داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به سخنان برخی افراد مبنی بر برگزاری انتخابات آزاد گفت: از کسانی که این بحث را مطرح می‌کنند می‌پرسیم آیا سابقه‌ای دارید که در گذشته انتخاباتی آزاد نبوده است؟ اگر این طور است علی القاعده این موضوع به قبل از زمان جنگ برمی‌نمی‌گردد.

وی افزود: ۸ سال آقای هاشمی رئیس جمهور بوده و ۸ سال خاتمی، یعنی ۱۶ سال. اگر شماها خطایی کرده‌اید ما خبر نداریم، آنچه که ما خبر داریم این است که تمام انتخابات در جمهوری اسلامی تا به امروز آزاد بوده است و نه کسی به اراده مردم تاثیری داشت و نه اجباری بوده و نه اینکه در رای و امانت مردم خیانتی اتفاق افتاده است البته ممکن است حب و بغض‌ها در مقیاس بسیار کوچک تاثیر داشته، مثلا کسی از شناسنامه متوفی به دلیل علاقه به یک کاندیدا استفاده کرده باشد ولی نمونه و مصداقش بسیار کم است و هیچ تاثیری در نتیجه انتخابات نداشته است.

ذوالنورادامه داد: اگر نظر آقایان این است که در گذشته تقلبی صورت گرفته باید مصداق آنها را بیاورند و روی آن بحث شود و حال آنکه بارزترین مورد مدنظر آنها انتخابات ۸۸ است که ما می‌بینیم سازوکاری در قانون تعیین شده است، اگر کسی معترض به نتیجه است چه مواردی، موارد اعتراض و چه مصادیقی، مصادیق تقلب است و سازوکار حضورشان در سر صندوق‌ها تعیین شده است و روش رسیدگی و تمام اینها مشخص شده است ولی با این حال مدعیان تقلب کوچکترین سندی به جایی ارائه نمی‌کنند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه تصریح کرد: از طرف دیگر شورای نگهبان زمان اعتراض را ۱۰ روز تمدید کرد که از این زمان استفاده نکردند و شورا باز آمد و گفت حاضرم در مقابل نمایندگان این افراد، ۱۰ درصد صندوق‌ها را مقابل دوربین تلویزیون بازشماری کنم و اگر تقلبی وجود داشت حاضرم تمام صندوق‌ها را بازشماری کنم ولی دیدیم هیچکس سندی برای ادعای خودش ندارد.

وی تاکید کرد: پس اگر نظر آقایان، تقلب در گذشته است چنین چیزی منتفی است همان طور که تصریحا مقام معظم رهبری فرمودند و اگر نظرشان این است که در آینده می‌خواهد تقلب شود که قصاص قبل از جنایت است و از نظر عقل و منطق مردود است.

ذوالنور خاطرنشان کرد: آنهایی که حرف از انتخابات آزاد می‌زنند یک کلید واژه و یک کلمه رمز تعیین کرده‌اند که همه آنهایی که با نظام مسئله دارند و نمی‌خواهند انتخاباتی سالم برگزار شود و همه آنهایی که از مردم شکست خورده‌اند و در صندوق‌ها شانسی ندارند، یک محور و کلمه رمز بین‌شان باشد که همه حول همان محور جمع شوند، همانطور که در فتنه ۸۸ کلمه رمز، تقلب بود و امسال هم کلمه رمز آشوب‌شان همین است.

وی همچنین با بیان اینکه علت مطرح کردن این موضوع این است که آنها رای مردم را ندارند، خاطرنشان کرد: آقای خاتمی که این حرف را می‌زنند، ۶ کمیته تشکیل داده و رؤسای آن کسانی مثل آقای نجفی و موسوی لاری و آدم‌های قدرشان است و اصناف و اقشار مختلف را رصد می‌کنند و چون می‌بینند شانس و اقبال مردمی را ندارند و هنوز نتوانسته‌اند کراهت و سیاهی ۸۸ را از پرونده خودشان پاک کنند، بنابراین این حرف‌ها را می‌زنند.

ذوالنور افزود: یا آقای هاشمی که از مصادیق جدی ورشکستگی سیاسی این حرف را می‌زند، هاشمی از یک طرف افکار عمومی علیه خاندانش مطرح است و ۲ آقازاده‌اش در زندان هستند و مردم دید مناسبی ندارند و از آن طرف کارگزارانی به ایشان وصل است که تفکرات‌شان کاملا لیبرالی و سرمایه‌داری است، از آن طرف مشارکتی به کارگزاران وصل است که کاملا سکولار و لائیک است و با نظام دینی سنخیتی ندارند و از طرف دیگر اتصال مشارکتی‌ها به ملی مذهبی‌ها را می‌بینیم و همچنین به هم تنیدگی ملی مذهبی‌ها با منافقین و مشارکت‌های ملی مذهبی با گروه‌های ضدانقلاب را می‌بینم.

وی تاکید کرد: لذا امروز آقای هاشمی که کاملاً خود را ورشکسته سیاسی می‌داند این حرف را می‌زند. آقای هاشمی به هر حال آدم باهوشی است و صحنه را رصد می‌کند و به یک نماز جمعه تهران نمی‌تواند بیاید به دلیل اینکه از طرف نمازگزاران احساس امنیت ندارد و احساس می‌کند اگر بیاید یکپارچه علیه‌اش شعار می‌دهند. نماز جمعه ما یک الگو و نمونه جدی از اعتقادات و باورهای دینی مردم ما وجمعیت کشورمان است، لذا آقای هاشمی این موضوع را مطرح می‌کند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در داخل هاشمی و خاتمی و برخی دیگر و در خارج کشور سران اپوزیسیون و نیم‌ پهلوی این حرف را می‌زنند، گفت: علت این است، چون مردم نسبت به آنها پذیرش ندارند، این افراد نمی‌توانند حضوری در انتخابات داشته باشد بنابراین می‌خواهند پیشاپیش توجیهی برای شکست‌شان داشته باشند که فردا اگر یا شرکت نکردند یا شرکت کردند و پیروزی را قطعا نخواهند داشت، این را پای نظام بگذارند و فرافکنی کنند و بگویند انتخابات نظام آزاد نبود.

ذوالنور با تاکید بر اینکه هدف‌ آنها جنجال آفرینی و به پا کردن فتنه دیگری است، اظهار داشت: ولی آیا می‌توانند فتنه دیگری را سامان دهند یا خیر، باید از دو سو به این موضوع توجه کرد، دشمنان انقلاب و اسلام، آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان و دستگاه‌های جاسوسی شان و نیروهای اپوزیسیون اگر بتوانند از هر بستری برای فتنه و آشوب برای براندازی نظام استفاده کنند، قطعاً استفاده خواهند کرد که یکی از آنها انتخابات است و تردیدی نداریم که آنها هم برنامه ریزی کنند و با همه وجود وارد میدان می‌شوند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر جریانات داخلی که از مردم مایوس هستند برای دوام و بقای خودشان که بگویند ما زنده هستیم و دیدید در انتخابات چه قائله‌ای درست کردیم پس ما قدرت داریم و ترحمی هم به نظام و مردم ندارند لذا اینها هم از پشتیبانی دشمنان برای ایجاد و تعمیق فتنه استفاده خواهند کرد کما اینکه در فتنه ۸۸ این موضوع را شاهد بودیم.

ذوالنور در پایان با اشاره به اینکه با این حال مردم تجربه فتنه ۸۸ را دارند و با بصیرت و باهوشی عمل می‌کنند و با حضور پرشور تمام توطئه‌ها را خنثی می‌کنند، گفت: از طرفی هنوز کراهت و سیاهی فتنه ۸۸ در پرونده افرادی که دم از انتخابات آزاد می‌زنند، وجود دارد و هنوز هم این افراد از سران فتنه اعلام برائت نمی‌کنند لذا این عوامل باعث شده اینها نتوانند سیاهی لشکر و پیاده نظامی که با تحریک و فریب افکار عمومی حاضر می‌کردند را در انتخابات ۹۲ به دنبال خود بکشند، از طرفی دستگاه‌های ذیربط هم به هوش هستند که چنین اتفاقی نیفتد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...