نسخه چاپی

سودجویی برخی از افراد از تخریب رابطه دولت و مجلس

رئیس جمهور تاكید كرد كه برخی از تخریب رابطه دولت و مجلس سود سیاسی و اقتصادی می‌برند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در ادامه سخنان خود در صحن علنی مجلس با بیان اینکه این دولت بیشترین احترام را برای نمایندگان مجلس قائل است اظهار داشت: برای اولین بار در سفرهای استانی از نمایندگان برای حضور در جلسات دولت دعوت به عمل آمد تا بتوان با همفکری تصمیماتی اتخاذ کرد.

وی اضافه کرد: بنده شما نمایندگان را دوست داشته و برای شما احترام قائلم؛ امروز هیچ‌کس نمی‌تواند اعلام کند که رئیس جمهور خواسته یک نماینده برای مردم را به دلیل مواضع وی پیگیری نکرده است اما متاسفانه عده‌ای به طور مستمر اخبار خلاف واقع منتشر می‌کنند.

احمدی‌نژاد در همین زمینه گفت: این افراد می‌خواهند با اتهام زنی فضای بین مجلس و دولت را خراب کنند؛ بعضی از افراد از این خرابی و بد شدن رابطه دولت و مجلس سود سیاسی و حتی اقتصادی می‌برند.

رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر این نکته که ۹۵ درصد خواسته دولت و مجلس یکسان است خاطر نشان کرد: ۵ درصد مابقی نیز قابل تفاهم است زیرا همه برای خدمت آمده‌ایم و فاصله‌ای وجود ندارد به جز تقسیم کار.

احمدی‌نژاد بابیان اینکه توجه به حوزه مسئولیت‌‌ها و دغدغه‌ها و بررسی آن یکی از بخشهای سخنرانی‌اش است گفت: دولت و مجلس در دو سطح مسئولیت دارند؛ سطح اول مسائل منطقه‌ای است که توسط نمایندگان مشکلات مردم منطقه و حوزه انتخابیه پیگیری می‌شود که این مسئولیت و دغدغه مشترک ماست که در این زمینه با تلاشهای دولت و پیگیریهای نمایندگان اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی اضافه کرد از نگاه دولت پیگیری نمایندگان یک برکت و کمک ارزشمند به کشور، دولت ، نظام و مردم محسوب می‌شود و بایستی با یکدیگر این مسیر را ادامه دهیم.

احمدی ‌نژاد همچنین گفت: بخش دیگر مسئولیت و کار مشترک مربوط به حوزه کلان است که آن هم بایستی حداقل معادل کارهای منطقه‌ای مورد اهتمام مجلس و دولت باشد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...