نسخه چاپی

طرحی برای جلوگیری از زمین خواری

مدیر كل دفتر حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور گفت: در حال حاضر طرح كاداستر در سطح كشور در حال اجرا است .

به گزارش نما، عبدالرضا مرادی مدیر کل دفتر حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گفت وگو با تسنیم درباره طرح کاداستر اظهار داشت : از سال 1351 طرح کاداستر در واقع می‌توان گفت قبل از انقلاب آغاز و با تصویب آیین نامه اجرایی 156 سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کار خود را شروع کرد،‌در سال 1386 این طرح به صورت جدی پیگیری شده که در حال حاضر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی اجرای طرح کاداستر جلوگیری از زمین خواری و اختلافات مردمی است، ادامه داد: این طرح باعث می‌شود که از زمین‌خواری و اختلافات اراضی جلوگیری شود و طرح کاداستر باعث تثبیت مالکیت ها و اراضی می‌شود و هر نوع مالکیت در نقشه جغرافیایی مشخص خواهدشد.

مرادی بیان کرد: با اجرای طرح کاداستر تمامی اراضی و املاک داخل محدوده مرزهای جغرافیایی کشور دارای نقشه کاداستر می‌شوند که در حال حاضر طرح کاداستر در سطح کشور در حال اجرا است و در همه جا مردم می‌توانند با مراجعه به سازمان ثبت و با در دست داشتن سند مالکیت درخواست این طرح را بدهند.

به گفته مدیر کل دفتر حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طرح کاداستر در بازار و تهران در حال اجرا است که امیدواریم تکمیل شود.

۱۳۹۱/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...