نسخه چاپی

آخرین كتاب حاج‌آقامجتبی منتشر شد

«سلوك عاشورایی» خلاصۀ همۀ آن چیزهایی است كه آیت الله تهرانی در چند سال گذشته گفته اند؛ آیت اللهی كه تلخی خبر از دست دادنش.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، دقیقاً دو هفتۀ قبل بود که خبر رحلت حضرت آیت الله آقا مجتبی تهرانی، همۀ آنهایی که ایشان را می شناختند، در بهت فرو برد. خبر ساده بود: آقا مجتبی تهرانی دار فانی را وداع گفت. اما تلخی اش عمیق بود.

از اوایل ماه محرم مدام به سایت دفتر ایشان به آدرس http://www.mojtabatehrani.ir/ مراجعه می کردیم تا شاید خبر خوبی از بهبودی حال عمومی ایشان منتشر کند. تعطیلی جلسات اخلاقشان در آن ایام بسیار نگرانمان کرده بود. پس از آنکه دهۀ اول پایان یافت، امیدوار بودیم، دفتر ایشان به رسم هرساله خبر زمان شروع کلاس های اخلاقی چهارشنبه شب ها را اعلام کند. مترصد فرصتی بودیم که بتوانیم این خبر را در همین خبرگزاری منتشر کنیم.

23.jpg


 روز انتشار خبر رحلت این عالم بزرگ، نیز مثل همیشه به سایت ایشان مراجعه کردیم. اما خبر دیگری روی خروجی سایت دفتر حضرت آیت الله آقا مجتبی تهرانی رفت. در آن، خبر انتشار کتابی جدید از تقریرات آقا مجتبی بود. کتابی که خلاصۀ مجموعه کتب «سلوک عاشورایی» است.

مجموعه کتب سلوک عاشورایی تقریری از سخنرانی های آقا مجتبی تهرانی در ایام محرم و سفر در طول چند سال گذشته است که به ابعاد گوناگون حرکت حضرت امام حسین (ع) به سمت کربلا و قیام ایشان در مقابل ظلم و جور می پردازد.

زمانی که خبر انتشار این کتاب اعلام شد، آقا مجتبی هنوز در قید حیات بودند. به همین دلیل در این متن از عبارت «حفظه الله تعالی» استفاده شده بود. عبارتی که الآن دیگر دلمان را می سوزاند. الان که دو هفته از رحلت آقا مجتبی گذشته و جلسات اخلاقشان برای همیشه تعطیل شد، دلمان بیشتر می سوزد.

این کتاب خلاصۀ همۀ آنچیزهایی است که حضرت آیت الله در چند سال گذشته گفته است. آیت اللهی که تلخی خبر از دست دادنش عمیق است.

۱۳۹۱/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...