نسخه چاپی

باراك سفیر جدید اسرائیل در واشنگتن

منابع رسانه ای در تل آویو از انتخاب احتمالی "ایهود باراك" به عنوان سفیر جدید رژیم صهیونیستی در واشنگتن در كابینه آتی خبر می دهند.

به گزارش نما،مهر به نقل از روزنامه معاریو، "ایهود باراک" به احتمال فراوان در دولت آتی به عنوان سفیر اسرائیل در آمریکا انتخاب خواهد شد.

بنابر این گزارش، با وجود اینکه هنوز یک هفته تا برگزاری انتخابات پارلمانی در رژیم صهیونیستی زمان باقی است، تقسیم پستهای وزارتی در محافل داخلی حزب لیکود آغاز شده است.

پیش بینی ها حاکی از آن است که "یوال اشتاینتز" جای خود را در وزارت دارایی به "گدعون ساعر" می دهد. شانس "موشه یعالون" رئیس سابق ستاد مشترک ارتش نیز برای معرفی به عنوان جانشین ایهود باراک بیشتر است.

"زئیف آلکین" ، "گلعاد اردان" و "یاریو لیوین" از دیگر اعضای لیکود هستند که در کابینه آتی پست خواهند گرفت. در حوزه وزارت خارجه، نتانیاهو با توجه به اتهامات مطرح شده علیه "آویگدور لیبرمن" همچنان وظایف آن را عهده دار خواهد بود.

برخی منابع همچنین با اشاره به احتمال قوی ابقای "ریوین ریولین" به عنوان رئیس کنست، پیش بینی کردند وی در دولت آتی به عنوان جانشین "شیمون پرز" رئیس رژیم اشغالگر معرفی شود.

۱۳۹۱/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...