نسخه چاپی

استفاده تبلیغاتی از تریبون مجلس درست نیست

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عدم استماع اظهارات نمایندگان توسط رئیس جمهور گفت كه جلسه حضور رئیس جمهور در مجموع مفید بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس بعد از پایان جلسه علنی امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران به اشاره به اظهارات رئیس جمهور در جلسه علنی امروز مجلس گفت: در مجموع جلسه علنی امروز مجلس خوب و مفید بود اما بهتر بود آقای رئیس جمهور می‌نشستند و سخنان نمایندگان را نیز می‌شنیدند؛اینکه ایشان از تریبون مجلس استفاده تبلیغاتی می‌کنند روش درستی نیست.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور برای قانع کردن مجلس نیامده بود افزود: اگر رئیس جمهور برای قانع کردن نمایندگان به مجلس آمده بود می‌توانست چند ساعت بنشیند دلایل خود را مطرح کند و پاسخ نمایندگان را نیز بشنود اما ایشان چنین کاری نکردند.

مطهری با تاکید بر اینکه هیئت رئیسه مجلس پیش از حضور رئیس جمهور از وی خواسته بود تا اظهارات نمایندگان را استماع کند گفت: متاسفانه آقای رئیس جمهور از تریبون مجلس برای ترویج عقاید خودشان استفاده تبلیغاتی کردند؛ رئیس جمهور می‌توانست حتی درخواست جلسه غیر علنی کند تا حرفهای نمایندگان را هم بشنود تا جلسه در حالت گفت‌و‌گو بین نمایندگان و دولت برگزار می‌شد.

خبرنگاری از مطهری پرسید آیا فاز اول هدفمندکردن یارانه‌‌ها مفید بوده است یا نه، که این نماینده مجلس در پاسخ گفت: نه. چون دولت قانون مجلس را درباره هدفمندکردن یارانه‌‌ها به درستی اجرا نکرد و نوساناتی که در ارز به وجود آمد موجب شد هدفمندکردن یارانه‌ها به درستی اجرا نشود.

نماینده مردم تهران در پاسخ به خبرنگار سایت خانه ملت که از وی پرسیده بود چرا مجلس و نهادهای دیگر با دولت برخورد نمی‌کنند، گفت: ما می‌خواستیم از رئیس جمهور درباره همین موضوعات سوال کنیم اما متاسفانه نشد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در پایان با تاکید بر مفید بودن جلسه علنی امروز مجلس با حضور رئیس جمهور گفت که در صورت استماع سخنان نمایندگان توسط رئیس جمهور جلسه امروز می‌توانست بهتر باشد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...