نسخه چاپی

ادبیات رئیس‌جمهور اثرات سوئی به جا گذاشت

عکس خبري -ادبيات رئيس‌جمهور اثرات سوئي به جا گذاشت

عضو جبهه پایداری تصریح كرد: سخنان رئیس‌جمهور در مجلس بدون تبعات نیست ولی من نمی‌توانم پیش‌بینی كنم در آینده چه خواهد شد.


به گزارش نمابه نقل از مشرق، امیر‌حسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد و عضو جبهه پایداری در حاشیه جلسه علنی مجلس در پاسخ به این پرسش که چه ارزیابی از سخنان امروز رئیس‌جمهور دارید، گفت: آقای رئیس‌جمهور به برخی از سئوالات به طور مشروح پاسخ دادند و از برخی سئوالات عبور کردند.


وی در پاسخ به اینکه آیا عمدی در این زمینه وجود داشت، گفت: نمی‌خواهم نیت‌خوانی کنم ولی فکر می‌کنم اولویت بندی سئوال‌کنندگان خوب نبود و قرار دادن موضوع صندوق ذخیره‌ ارزی در صدر سئوالات درست نبود.


وی با بیان اینکه ادبیات رئیس‌جمهور اثرات سوئی به جا گذاشت، گفت: به نظر می‌رسد تلاش رئیس‌جمهور برای نرم کردن فضا منجر به شوخی‌هایی شد که در افکار عمومی به سخره گرفتن تلقی می‌شود و این سخنان در شان جایگاه مجلس و رئیس‌جمهور نبود.


قاضی‌زاده تصریح کرد: فکر می‌کنم باید ادبیات کار تیمی را بیش از این تمرین کنیم و این فضا در مجلس و دولت تقویت شود.


وی در پاسخ به اینکه آیا سخنان رئیس‌جمهور با واکنش مجلس روبه‌رو می‌شود، گفت: قطعاً این سخنان بی‌تبعات نیست ولی نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که چه روی خواهد داد.


نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه معتقدم سئوال کنندگان به اهداف خود نرسیدند، افزود: اگر هدف طراحان سئوال این بود که سئوال از رئیس‌جمهور عرف شود آنها به هدفشان رسیدند اما اگر در مقابل سوالااتشان به دنبال پاسخ‌های روشن‌تر بودند معتقدند که با این اقدام ابهام‌ها در میان مردم تشدید شد و اگر تا پیش از این آنها دولت را در این زمینه مقصر می‌دانستند حالا این فضا به بخشی از مجلس هم سرایت کرده است.


عضو جبهه پایداری درباره اینکه آیا ممکن است مجلس به سمت استیضاح رئیس‌جمهور برود، گفت: فکر نمی‌کنم مجلس وارد این فضا شود و در افکار عمومی هم چنین موضوعی مطرح نیست.

۱۳۹۰/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...