نسخه چاپی

خودنویس: آقای تاج زاده ما به شما شك داریم!

ارگان طیفی از عناصر ضد انقلاب اعلام كرد نسبت به مواضع تاج زاده و طیف متبوع وی بدگمان است و تناقضات حرف های آنان را متوجه نمی شود.

به گزارش نما به نقل از کیهان، پايگاه اينترنتي خودنويس با بيان اينكه «آقاي تاج زاده تكليف ما با شما مشخص نيست، شما شربت نشان داده و شرنگ در كام ما مي ريزيد و به اسم آزادي، از اجراي بدون تنازل قانون اساسي سخن مي گوييد»، نوشت: فارغ از اينكه ما از سال 1376 و بر سر كار آمدن خاتمي تا چه اندازه سر كار رفته ايم و در نظر نگرفتن اين نكته كه اكثر زندانيان گمنام و بي نام و نشان هزاران بلا در زندان ها بر سرشان آمده و باز با غمض عين بر اين نكته كه اين چه نوع زنداني است كه شما از داخل آن دستورالعمل براي انتخابات آزاد صادر مي كنيد، لطف بفرماييد و به اين چند سوال جواب دهيد. اطمينان دارم شخصي كه در زندان توانايي ارسال پيام در بزنگاه هاي اضطراري را دارد، توان پاسخگويي به اين سوالات را نيز خواهد داشت.»
نويسنده آنگاه پرسيده است: آقاي تاج زاده! با توجه به صراحت قانون اساسي مبني بر نظارت و تعيين صلاحيت كانديداها توسط شوراي نگهبان لطف فرموده و منظور خود را از انتخابات آزاد بيان كنيد. براي مثال آيا هنوز شوراي نگهبان بايد صلاحيت ها را تاييد كند يا نه؟ ديگر اينكه در 8 سال دوره اصلاحات خاتمي تداركاتچي بود و عده اي به نام اصلاحات در راس قرار گرفتند و بار خود را بستند. با اين وصف به فرض كه دوباره روي كار آمديد، با قانون اساسي چه خواهيد كرد؟ معناي بازگشت به دوران طلايي امام و اجراي بدون تنازل قانون اساسي را طوري توضيح دهيد كه خودتان هم متوجه شويد. آيا با حكم حكومتي مخالفت مي كنيد يا نه؟ ولايت فقيه ركن قانون اساسي است. از نظر ما امثال مصباح يزدي يك مزيت بر شما دارند و آن اينكه صريح حرف مي زنند و تكليف ما هم با آنها مشخص است ولي تكليف شما مشخص نيست. شما اگر راست مي گوييد اول بايد از گذشته خود در حاكميت طلب عفو كنيد(!)

۱۳۹۱/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...