نسخه چاپی

آپارتمان 50 میلیاردی!

آپارتمان 50‌میلیارد تومانی واحدی است جذاب كه تراس آن علاوه بر استخر، پارك كوچكی نیز دارد تا با نشستن در آلاچیق آن ...

به گزارش نما، بهار نوشت:‌ علامت تعجب امروز می‌خواهد شما را در بازار مسکن سرگردان کرده و دست آخر برایتان از گران‌ترین خانه تهران به قیمت 50‌میلیارد تومان پرده بردارد. قیمت‌ها واقعا سرگیجه ایجاد می‌کنند. وقتی برای پرکردن علامت تعجب در خیابان‌های داغ رها می‌شوی فکرش را هم نمی‌کنی قرار است با قیمت‌هایی سرشاخ شوی که چشمانت را از تعجب دچار دهان‌دره بزرگی می‌کنند.

به نظر می‌رسد دور تازه‌ای برای قیمت کالاهای مصرفی به‌وجود آمده است چون زیرگذر هر بازاری که سرک می‌کشی قیمت‌ها تمام قد ایستاده‌اند و با مشتری‌ها عکس یادگاری می‌گیرند. مثلا همین بازار مسکن که این روزها خرید در آن به رویایی دست‌نیافتنی بدل شده است. باور کنید جایی از این شهر که انگار اینجا نیست، برج‌های سربه فلک کشیده با پنت‌هاوس‌های ‌هزارمتری چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌کند. پرسه‌زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های منطقه یک تصویر شهرهای اروپایی را برای شما تداعی می‌کند.

اگر قصد خرید یک واحد صدمتری لوکس در این منطقه را دارید، باید با حداقل یک‌میلیارد تومان موجودی راهی بنگاه‌های پر زرق و برقی شوید که متر بازار مسکن در این منطقه لقب گرفته‌اند. شاید برایتان جالب باشد بدانید آپارتمان 50‌میلیارد تومانی واحدی است جذاب که تراس آن علاوه بر استخر، پارک کوچکی نیز دارد تا با نشستن در آلاچیق آن، غروب یک روز پرکار را با آرامش تماشا کنی. هشت اتاق خواب، هالچه صدمتری، سالن ورزش، کتابخانه، آشپزخانه فول فرنیش، اتاق کار و از همه جالب‌تر سالن بازی بچه تنها گوشه‌ای از جذابیت واحدی است که به بام آسمان می‌ماند.

زندگی در بام آسمان 50 ‌میلیارد تومان خرج دارد و ساکن این تکه از بهشت روی زمین، از دو آسانسور اختصاصی و 10 پارکینگ برخوردار خواهد بود. اینجا تهران است و پرسه زدن در بازار آدمی را با قیمت‌های عجیب و غریب سرشاخ می‌کند.

۱۳۹۱/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...