نسخه چاپی

7 شهر كشور زیر آوار آلودگی

عکس خبري -7 شهر کشور زير آوار آلودگي

رئیس اداره محیط زیست آمل گفت: هوای هفت شهر كشور آلوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس،علی‌محمد دعاگو ظهر امروز در کارگروه پسماند این شهرستان با اعلام اینکه هفت استان کشور دارای آلودگی هوا هستند، اظهار داشت: این شهرها بنا نبود آلوده باشند و تنها به دلیل رعایت نکردن موارد زیست محیطی به این سمت کشیده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خطر آلودگی هوا برای همه شهرها وجود دارد، افزود: باید با جلب مشارکت عمومی بتوانیم بر مشکلات زیست محیطی غلبه کنیم.

دعاگو با تاکید بر اینکه حفظ محیط زیست در کاهش آلودگی شهرها نقش مهمی دارد خواستار مشارکت همگانی در برابر آلودگی‌های زیست محیطی شد.

وی با بیان اینکه کار جمع‌آوری زباله در روستا نیز باید توسط بخشداران پیگیری شود، یادآور شد: این زباله‌ها باید با هماهنگی بخشداران و دهیاران به بخش‌های ذی‌ربط تحویل داده شود تا روستاها گرفتار آلودگی زیست محیطی نشوند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آمل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بیشتر رستوران‌ها با این مجموعه در زمینه جمع‌آوری زباله همکاری می‌کنند، افزود: در این میان تعدادی از رستوران‌ها نیز همکاری‌ لازم را ندارند حتی با پیمانکاران سازمان نیز که به آنها مراجعه می‌کنند نیز برای عقد قرارداد همکاری لازم را ندارند.

علیرضا شیرسوار با بیان اینکه این افراد باید زباله‌های خود را تحویل سازمان پسماند و پیمانکاران آن کنند، اظهار داشت: در شرایط فعلی معلوم نیست این زباله‌ها را به چه کسی تحویل می‌دهند.

وی با اعلام اینکه دهیاران روستاها نیز می‌توانند زباله‌های جمع‌آوری شده را به پیمانکاران این سازمان تحویل دهند، گفت: این آمادگی وجود دارد که این زباله‌ها تحویل گرفته شود.

۱۳۹۱/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...