نسخه چاپی

كی‌روش:سفیر فرهنگ شگفت‌انگیز ایرانم

سرمربی تیم ملی از همه می خواهد تا در كنار هم تلاش كنیم این 3 بازی آخر ، ایران را جهانی كند.

به گزارش نما، سرمربی تیم ملی ایران ،كارلوس كی روش ؛ در نامه ای خطاب به مردم ایران که برای خبرآنلاین ارسال شده است ، بار دیگر از همه اهالی فوتبال خواست تا در کنار هم همه چیز را از نو بسازند.

او که این روزها به دلیل نتایج نچندان امیدوارکننده تیم ملی در بازی های انتخابی جام جهانی شرایطی سخت و دشوار را سپری می کند و برای گفت و گویش با یک رسانه بیگانه زیر هجمه انتقادات قرار گرفته در این نامه می نویسد: «از زماني كه به ايران آمدم احترام زيادي از جانب مردم، هواداران فوتبال و رسانه هاي اين كشور ديده ام. من هم هميشه از مردم و فرهنگ ايران هم در كشور خودم و هم در ديگر كشورهاي جهان تعريف و تمجيد زيادي كرده ام و به هر كجا كه سفر مي كنم از زيبايي هاي اين كشور شگفت انگيز مي گويم.»

او این بار قصدی برای گلایه و پاسخ تند به هجمه رسانه ای ندارد و تلاش می کند خیلی منطقی حرف از اتحاد بزند. چیزی که شاید بتواند تیم ملی را در مسیر دشوار صعود به جام جهانی یاری کند: «اهميت ندارد كه تا چه اندازه برخي از رسانه هاي محلي انقادهای ناصحیح و غیر فوتبالی از کارهایم کنند یا به شايعه سازي های غیر واقع شان ادامه بدهند. من به اين مسائل بي تفاوت خواهم ماند و هميشه تعهدم به فوتبال ايران را حفظ مي كنم. من مي خواهم بر روي وظايفم تمركز كاملي داشته باشم و دوست ندارم با تعبيرهاي نادرستي كه از من در برخي از رسانه ها ديده مي شود، ذهنم را دچار پريشاني كنم.»

كارلوس كی روش در این نامه به تشریح وظایف سرمربی تیم ملی می پردازد و ماموریتش در تهران را شامل 4 کارویژه اساسی می داند: «موقعيت من به عنوان سرمربي تيم ملي بسيار واضح و ساده است:

1. مي خواهم توجه كاملم را به تيم ملي و بازيكنانم اختصاص دهم و با تمركز كامل بجنگم ( تاکید دارم راهی که پیش روی مان یک جنگ واقعی و تمام عیار است) تا بهترين راه ممكن براي آماده سازي تيم را پيدا كنم.

2. مي خواهم ذهنم در آرامش كامل باشد تا بتوانم فقط افراد لايق را براي تيم ملي انتخاب كنم، چه در مورد بازيكنان و چه كادرفني.

3. من به قدر كافي صبور نيستم تا بتوانم اظهار نظرهاي ناصحیح و داستان هاي سبك را تحمل كنم.

4. من مي خواهم با كمك هواداران، بازيكنان، اعضاي كادر فني و همچنين حمايت فدراسيون فوتبال، هدف اصلي ام كه حضور در برزيل است را به واقعيت تبديل كنم.»

و پایان نامه با این جمله است:« اطمينان دارم كه اگر متحد باشيم اين كار انجام خواهد شد و ايران جز 32 تيم ملي برتر جهان در جام جهاني 2014 خواهد بود.»

این یک دعوت عمومی مجدد است از سوی کارلوس کی روش . تیم ملی شاید شرایط خوبی نداشته باشد اما تنها راه نجات تیم ملی قرار گرفتن همه توان فوتبال ایران باشد در کنار یکدیگر.

۱۳۹۱/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...