نسخه چاپی

سرمربی پرتغالی به صنعت نفت بازگشت

عکس خبري -سرمربي پرتغالي به صنعت نفت بازگشت

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته به ایران بازگشت.

به گزارش نما به نقل از فارس، آلفردو کاسیمیرو پس از شکست سنگین 4 بر یک برابر نفت تهران برای عمل جراحی به پرتغال سفر کرد و عصر روز پنجشنبه برای دیدار با تراکتورسازی به آبادان بازگشت تا در این دیدار روی نیمکت بنشیند.

عبدالحسن بنادری عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت در این باره به فارس گفت: کاسیمیرو عصر روز گذشته به آبادان رسید و امروز روی نیمکت صنعت نفت خواهد نشست. کاسیمیرو در این مدت از طریق مربیان با مسائل تیم در ارتباط بوده است.

وی در مورد اینکه آیا در هفته گذشته مسئولان باشگاه جلسه‌ای درباره عملکرد کاسیمیرو برگزار کردند یا خیر تصریح کرد: جلسه خوبی برگزار شد و عملکرد تیم مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد تا به کاسیمیرو دلداری داده شود تا به کار خود با قدرت ادامه دهد.

وی درباره اینکه آیا به کاسیمیرو اولتیماتومی داده شده؛ یادآور شد: قبل از بازی در این موارد صحبت نمی‌کنیم ما به او امیدواری دادیم تا به کار خود ادامه دهد. نقاط ضعف تیم را خواهیم پوشاند تا در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با 14 امتیاز در رده هجدهم قرار دارد. این تیم عصر امروز از ساعت 15:30 به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

۱۳۹۱/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...