نسخه چاپی

شستن لباس با بنزین آتش به پا كرد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع حادثه آتش‌سوزی در حمام خانه‌ای در یكی از مناطق قم خبر داد.

به گزارش نما، عباس جعفری امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: فردی بر اثر بی‌احتیاطی در حین استفاده از بنزین در حمام دچار سوختگی ناشی از اشتعال شد.

وی ادامه داد: این حادثه که در خیابان حافظ قم رخ داد منجر به سوختگی مردی شد که برای شست‌وشوی لباس‌های خود در حمام از بنزین استفاده کرده بود.

پس از امدادرسانی مأمورین سازمان آتش‌نشانی و اطفای حریق این فرد برای انتقال به مرکز درمانی به مأمورین اورژانس تحویل داده شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه از مواد اشتعالزا مانند بنزین و تینر باید با احتیاط بیشتری استفاده شود افزود: در این حادثه اشتعال بخارات بنزین در دمای هوای بالا منجر به آتش‌سوزی در فضای بسته حمام شد.

جعفری افزود: از شهروندان و به خصوص خانم‌های خانه دار تقاضا داریم برای شست‌و‌شوی البسه خود به هیچ عنوان از بنزین و سایر مواد اشتعالزا در محیط‌های بسته‌ای همچون حمام و در نزدیکی وسایل گرمایشی و گازسوز مانند آبگرمکن استفاده نکنند.

وی با اشاره به دیگر حوادث آتش‌سوزی در این هفته گفت: اطفای پنج مورد حریق منزل، چهار مورد وسیله نقلیه و سه مورد حریق مغازه از جمله اقدامات سازمان آتش‌نشانی در روزهای گذشته بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: در این هفته پنج مورد عملیات نجات توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی انجام شد که سه مورد از این عملیات‌ها مربوط به نجات افراد محبوس شده در داخل آسانسور بود.

جعفری ادامه داد: برخورد یک دستگاه پراید با کامیون و برخورد یک دستگاه خاور با تریلی از دیگر حوادث این هفته بود که مأموران سازمان آتش‌نشانی برای نجات و امداد رسانی افراد به محل اعزام شدند.

وی چهار مورد عملیات ایمن سازی و بازگشایی درب منزل را از دیگر مأموریت‌های سازمان ‌آتش‌نشانی در هفته اخیر ذکر کرد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...