نسخه چاپی

تشویق رویانیان و دایی و تقدیم شال قرمز به نیكبخت

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش در حالی برگزار شد كه پیش از آغاز مسابقه تماشاگران پرسپولیس به شدت رویانیان و گل محمدی را تشویق كردند و هواداران داماش به تشویق علی دایی پرداختند.

به گزارش نما به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش از هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 15:30 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد. حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

* در حالیکه بازی در روز تعطیل برگزار شد و انتظار بر این بود تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند حدود 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

* دقایقی قبل از آغاز مسابقه ازدحام شدیدی مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی ایجاد شده بود و همین مساله باعث شد که بسیاری از خبرنگاران حدود 15 دقیقه برای ورود به ورزشگاه معطل شوند.

* 300 تماشاگر تیم داماش در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر شدند که علاوه بر تشویق تیم خود برای دقایقی علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس را تشویق کردند. این در حالی بود که داماشی ها دایی را پس از شعارهای شدید حمایتی هواداران پرسپولیس برای گل محمدی تشویق کردند.

* مهدی مهدوی کیا بازیکن مصدوم پرسپولیس به همراه کریم باقری و ادموند بزیک از جایگاه ویژه این بازی را نگاه می کنند، اما خبری از حضور علی کریمی در ورزشگاه نبود.

* تماشاگران پرسپولیس پیش از آغاز بازی برای دقایقی محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه که چند روز پیش استعفا داده را تشویق کردند.

* پیش از آغاز بازی سعید شیرینی سرپرست، عباسی مدیر رسانه ای و مهرداد پولادی به سمت نیکبخت رفتند و شال قرمزی را گردن بازیکن پیشین پرسپولیس انداختند. این اتفاق در حالی افتاد که نیکبخت به سمت هواداران پرسپولیس نرفت.

* کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در جایگاه جدید ورزشگاه آزادی حضور دارد و برخلاف بازی های گذشته بدون حضور دستیارانش و به تنهایی این بازی را نگاه می کند.

* هواداران داماش برای دقایقی علیه پرسپولیس شعار دادند که این شعارها با واکنش هواداران پرسپولیس همراه بود. البته نیروهای انتظامی ورزشگاه مانع از افزایش درگیری ها شدند.

* علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس در بین نفرات نیمکت نشین تیم داماش قرار دارد.

* حمید درخشان سرمربی تیم داماش که در ابتدای فصل عضو کمیته فنی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس بود، در نیمه نخست به طور کامل در کنار خط عرضی زمین حرکت می کرد و بارها و بارها به بازیکنان تیم خود و در یکی دو مورد به داور مسابقه بخاطر اشتباهاتشان اعتراض می کرد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...