نسخه چاپی

آقای قلعه‌نویی! دست‌های پشت پرده كو؟

عکس خبري -آقاي قلعه‌نويي! دست‌هاي پشت پرده كو؟

تیم فوتبال سپاهان در یك بازی حساس ۳ امتیاز به تراكتورسازی داد هر چند كه بازیكنان این تیم معتقدند به دلیل اشتباهات داوری این بازی را واگذار كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان در گفت‌وگو با گل حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «قبل از صحبت کردن در مورد مسائل فنی باید بگویم که بخشیده شدن بازیکن محروم آنها برای ما جای سوال دارد. رودریگو توزی برای این مسابقه محروم بود ولی ما نمی‌دانیم چطور شد که محرومیت این بازیکن در آستانه این بازی حساس صبح روز بازی بخشیده شد. اگر هم بخواهیم حرفی بزنیم کمیته انضباطی یک محرومیت پشت ما می‌چسباند. بهتر است سرمربی تراکتور که همیشه از دست‌های پشت پرده حرف می‌زند الان هم از همین دست‌های پشت پرده صحبت کند.»
احمدی ادامه می‌دهد: «ما در این مسابقه به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و باید با اختلاف گل زیاد تراکتورسازی را شکست می‌دادیم ولی روی یک پنالتی مشکوک باختیم. اتفاقا من معتقدم که اگر قرار بود برای تراکتور پنالتی گرفته شود، خطای جلال حسینی روی محمد ابراهیمی بیشتر پنالتی بود. با این حال ما نباید دست داور بهانه می‌دادیم و مقصر خودمان هستیم که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.»
احمدی می‌گوید: «ما قبل از عید یک بازی حساس در زمین خودمان مقابل راه آهن داریم و تحت هر شرایطی باید این مسابقه را ببریم. اگر این بازی را ببریم دوباره موقعیت خوبی در جدول پیدا خواهیم کرد.»

۱۳۹۰/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...