نسخه چاپی

مایلی كهن:هر بقالی روی نیمكت‎پرسپولیس نشسته غیراز من!

عکس خبري -مايلي کهن:هر بقالي روي نيمکت‎پرسپوليس نشسته غيراز من!

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود با بیان این كه شرایط گهر در لیگ سخت است اما نامید نیست درباره مسائل مربوط به پرسپولیس عنوان كرد: باید بگویم كه حق مسلم من بوده است كه حتی برای یك بار هم كه شده روی نیمكت پرسپولیس بنشینم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمد مایلی کهن در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ذوب آهن و گهر دورود اظهار کرد: در مجموع هر دو تیم آمده بودند که هر سه امتیاز بازی را کسب کنند اما تیم ما نتوانست برنده این بازی باشد. اعتقاد دارم که تیم ما خوب بازی کرد اما از نظر قوای جسمانی تحلیل رفته‌ بود چون در هر 5 روز یک بازی انجام می‌دهیم و این وضعیت به دلیل بُعد مسافت و فشار ناشی از مسابقه‌ها است.

وی افزود: تیم ما نسبت به گذشته خوب نبود و بیشتر آمده بودیم که گل خورده را جبران کنیم و در بازی‌ای که 6 امتیاز در آن وجود داشت، سه امتیازش نصیب ذوب آهن شد. به هر حال به تیم ذوب آهن تبریک می‌گویم که این سه امتیاز را از آن خود کرد.

مایلی کهن تصریح کرد: ما همه تلاش خود را برای بقا در لیگ می‌کنیم و جا دارد از آیت‌الله‌زاده و داود میرزایی تشکر کنم. هرچند که حضور هدایتی، نوید کم شدن مشکلات را برای ما می‌دهد. ما روند خوبی را در نیم فصل دوم داشته‌ایم اما متاسفانه امروز نوار پیروزی‌هایمان بریده شد .لرستان و مردم خوب دورود دست به دست هم دادند که این تیم با اصول جوانمردی حفظ شود. از تماشاچیان لرستانی که امروز آمدند و ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم.

مایلی کهن تصریح کرد: امروز دفاع چپ ما بد کار کرده بود اما با این همه حرف‌ها من از بازی بازیکنانم راضی هستم. به هر حال شرایط تیم گهر سخت است ولی ناامید نیستیم و با سروسامانی که به تیم می‌دهیم می‌توانیم در لیگ ماندگار شویم. بازیکنان هم باید همدل شوند هر چند معتقدم که حذف چهار تیم از لیگ برتر و شاید 5 تیم اصلا کار درستی نیست و این مشکلات باید رفع و رجوع شود و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که در لیگ ماندگار شویم.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود درباره تیم پرسپولیس هم گفت: مدت‌هاست که در مورد پرسپولیس صحبتی نمی‌کنم چرا که کسی توجهی به صحبت‌های گذشته ام نکرد و همه دیدیم که چگونه روح و روان تماشاگران پرسپولیس آزرده شد اما به هر حال حضور گل‌محمدی می‌تواند مثبت باشد و من ناراحت از این هستم که وقتی ما صحبت کردیم، کسی توجهی نکرد و ضررش را همه دیدند. وقتی یک تیم خوب حرکت می‌کند، ما بخیل نیستیم اما باید بگویم که حق مسلم من بوده است که حتی برای یک بار هم که شده روی نیمکت پرسپولیس بنشینم. من 14 سال در پرسپولیس بازی کردم و در مقاطعی کاپیتان این تیم بودم اما همان طور که دیدید هر بقالی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است به غیر از من.

وی درباره سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس که به شیرینی سپرده شده است گفت: وقتی همه پیشکسوت‌ها این موضوع را پذیرفته‌اند، من هم سخنی در این باره ندارم و ظاهرا همین آقای شیرینی لیاقت پرسپولیس را دارد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...