نسخه چاپی

پخش اذان برای جمع آوری رأی!

بعید نیست افرادی كه چند ماه پیش نسخه ای از انجیل را پاره كردند، اكنون چنین رفتاری نژاد پرستانه مرتكب شوند تا با ایجاد تفرقه و فتنه، سعی كنند سیاست های خود را پیاده كنند.

به گزارش نما به نقل از شیعه آنلاین، شبکه 10 تلویزیون صهیونیستی فاش کرد که رهبران احزاب راستگرای افراطی در اسرائیل، با هدف جمع آوری رأی بیشتر در انتخابات آتی، اقدام به پخش اذان در تل آویو کرده اند.

این شبکه در ادامه افزود: افرادی همچون «میخائیل بن آری» و «باروخ مارزل» که از احزاب راستگرای افراطی هستند، با هدف ترساندن مردم و سپس جمع آوری آرای بیشتر در انتخابات آتی، در تل آویو اذان صبح پخش کرده اند.

شبکه 10 تلویزیون صهیونیستی همچنین افزود: این دو نفر در نیمه شب روز گذشته، به مرکز تل آویو رفته و صدای اذان بلند کردند تا شهرک نشینان بیدار و وحشت زده شوند. این دو نفر با ترساندن شهرک نشینان، برای احزاب راستگرای افراطی تبلیغ کردند. در واقع این دو نفر با پخش اذان، از آرای نامزدهای عرب کاسته و بر آرای خود افزودند.

گفته می شود برخی شهرک نشینان این دو فعال سیاسی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و رفتار آنان را نژاد پرستانه خواندند که موجب تیره تر شدن چهره صهیونیست ها در سراسر جهان می شود.

در واکنش به این رفتار این دو فعال افراط گرا، «یوسف شداد» سردبیر روزنامه "کل العرب" که به زبان عربی در اسرائیل منتشر می شود، گفت: بعید نیست افرادی که چند ماه پیش نسخه ای از انجیل را پاره کردند، اکنون چنین رفتاری نژاد پرستانه مرتکب شوند تا با ایجاد تفرقه و فتنه، سعی کنند سیاست های خود را پیاده کنند.

۱۳۹۱/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...