نسخه چاپی

اسد به زودی جهانیان را غافلگیر می كند

اعتراف شبكه الجزیره به كشته شدن خبرنگار خود در جمع گروههای مسلح در درعا و اعلام قریب الوقوع قوانینی از سوی بشار اسد كه جهان را غافلگیر خواهد كرد، از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش نمابه نقل از مهر، شبکه الجزیره قطر شب گذشته کشته شدن خبرنگار خود در جریان درگیری گروههای مسلح با ارتش سوریه در منطقه بصرالحریر در استان درعا را تایید کرد.

محمد الحورانی خبرنگار شبکه الجزیره در حال پوشش تحرکات خشونت آمیز گروههای مسلح بود که در جریان درگیری این گروهها با نیروهای ارتش کشته شد.

شبکه الجزیره با وجود ممنوع بودن فعالیت خبری در سوریه به صورت غیرقانونی افرادی را به عنوان خبرنگار خود برای پوشش فعالیتهای خشونت آمیز گروههای مسلح به خدمت گرفته است.

اسد به زودی جهانیان را غافلگیر خواهد کرد

از سوی دیگر منابع لبنانی گزارش دادند بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به زودی جهان را غافلگیر خواهد کرد.

الدیار نوشت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برای مجموعه قوانینی که به زودی صادر خواهد شد، آماده می شود که این قوانین غافلگیری بزرگی برای تمام جهان خواهد بود به ویژه پس از آنکه ارتش سوریه توانسته است اوضاع این کشور را تحت کنترل خود در آورد.

این روزنامه نوشت از جمله گامهایی که اسد برخواهد داشت، برگزاری انتخاباتی خواهد بود که رای دهندگان سوری، نمایندگان خود را به صورت کاملا شفاف و رضایتمندانه انتخاب خواهند کرد.

۱۳۹۱/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...