نسخه چاپی

واردات كالاهای اسرائیلی به سوریه

هلاكت یك تروریست تونسی در منطقه سیده زینب(س) و هشدار استاندار حلب درباره ورود كالاهای اسرائیلی توسط گروههای تروریستی از خاك سوریه از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش نما، مهر به نقل از شبکه الاخباریه، یک تروریست تونسی معروف به الباری در عملیات نیروهای ارتش سوریه در منطقه سیده زینب(س) به هلاکت رسید.

این تروریست تونسی معروف به الباری یکی از سرکردگان گردانهای جبهه تروریستی النصره بود که در منطقه سیده زینب(س) کشته شد.

هشدار به شهروندان حلب درباره ورود کالاهای اسرائیلی

از سوی دیگر الوطن گزارش داد "محمد وحید عقاد"، استاندار حلب، به تمام شهروندان این شهر و استانهای دیگر سوریه در خصوص وجود کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی که از مرزهای ترکیه وارد بازار داخلی شده است و خطرهای ناشی از آن بر سلامت مصرف کنندگان و اقتصاد ملی هشدار داد.

وی اظهار داشت : گروههای تروریستی و حامیان آنها با وارد کردن کالاهای خطرناک در زندگی شهروندان و اقتصاد داخلی می خواهند از شرایط کنونی مناطق مرزی سوء استفاده کنند.

وی با درخواست از تمام شهروندان برای اینکه پیش از خرید اندکی بیندیشند، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف پلید جنگ در سوریه از بین بردن تعهد ملت و دولت سوریه درباره تحریم کالاهای اسرائیلی است.

وی همچنین اظهار داشت : استانداری و دستگاههای ذیربط با جدیت هر چه بیشتر این موضوع خطرناک را دنبال می کنند.

عقاد طی نامه ای به کسانی که در وارد کردن این کالاها همکاری می کنند، گفت : ای کسانی که این کالاها را وارد می کنید، چگونه کالاهای ساخت دشمن را وارد می کنید، دشمنی که کودکانمان را می کشد. چگونه در بازاریابی این کالاها و پشتیبانی از اقتصاد دشمن سهیم هستید؟ آیا این کار شما حمایت از دشمن نیست تا جنایات و کشتار کودکانمان را افزایش دهد.

۱۳۹۱/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...