نسخه چاپی

سردار سپهر:

در انتخابات از هیچ فردی حمایت نمی‌كنیم

عکس خبري -در انتخابات از هيچ فردي حمايت نمي‌کنيم

معاون هماهنگ كننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه هیچگاه از هیچ فردی در انتخابات حمایت نكرده و نمی‌كند و نقش سپاه در انتخابات و دیگر عرصه‌ها پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، سردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش مسئولین روابط عمومی کل و استانی سپاه با اشاره به اهمیت روابط عمومی در این نهاد، اظهار داشت: کارکردها و فعالیت‌های سپاه، آن را تبدیل به مجموعه‌ای بی نظیر در نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی ادامه داد: نقش روابط عمومی در سپاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که منعکس کننده فعالیت ها و رسالت واقعی سپاه به افکار عمومی و جامعه است و به عنوان پیشانی و تابلوی سپاه محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه همچنین با ارائه راهکارهای تقویت روابط عمومی در سپاه تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد، استفاده حداکثری از نخبگان سرباز و بسیجی، برگزاری کارگاههای انتقال تجربیات و بهره گیری نیروهای سازمانی روابط عمومی از تحصیلات دانشگاهی از مهمترین اقداماتی است که در راستای تقویت روابط عمومی در سپاه همواره بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تدبیر در امور می‌تواند به تقویت بیش از پیش رده‌های فعال در سپاه منجر شود.

سپهر با اشاره به برخی موضع‌گیری‌های انجام شده و ارائه اظهارنظرهای سیاسی و غیرکارشناسی منسوب به سپاه، گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی، مرجعیت سیاسی و بصیرتی سپاه تنها بر عهده نماینده ولی فقیه در سپاه است.

وی افزود: انعکاس دیدگاهها و مواضع سیاسی سپاه نیز بر اساس سیاست های راهبردی بر عهده روابط عمومی است.

سپهر همچنین با اشاره به وظایف سپاه در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی، تشریح کرد: سپاه هیچگاه از هیچ فردی در انتخابات حمایت نکرده و نمی‌کند و نقش سپاه در انتخابات و دیگر عرصه‌ها، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در پایان تصریح کرد: حفظ آرامش و امنیت انتخابات، کمک به تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تلاش برای شفاف سازی شاخص ها و ملاک‌ها و تاکید بر قانون مداری از جمله وظایف سپاه در ایفای نقش خود در انتخابات آتی است.

۱۳۹۱/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...