نسخه چاپی

هزینه میلیونی دندان درد یك نماینده پارلمان+سند

عکس خبري -هزينه ميليوني دندان درد يک نماينده پارلمان+سند

در حالی كه طبق آمار نمادهای رسمی یك میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در عراق از سوءتغذیه و گرسنگی مفرط رنج می برند، یك عضو فهرست العراقیه برای درمان دندان درد خود در یك بیمارستان خارجی ، ٢٥ میلیون تومان دریافت كردە است

به گزارش نما به نقل از فارس، بر اساس یک سند منتشر شدە، "احمد العلوانی" نمایندە فهرست العراقیه در پارلمان عراق، برای درمان دندان درد خود در کشور اردن، مبلغ ٩ میلیون و ٥٠٠ هزار دینار عراقی معادل ٢٥ میلیون تومان از هیات رئیسه پارلمان عراق پول دریافت کردە است.

طبق این سند، العلوانی در نامهای رسمی، درخواست هزینه ٩ میلیون و پانصد هزار دینار عراقی برای انجام معالجات دندان درد خود در یکی از بیمارستان‌های کشور اردن را خطاب به هیات رئیسه پارلمان عراق، مطرح کردە است.

"اسامه النجیفی" رئیس پارلمان عراق که وی نیز عضو فهرست العراقیه است، در کمال ناباوری موافقت خود را با این هزینه گزاف درمان دندان درد یک عضو هم فهرست خود را اعلام کردە است.

خبرنگار فارس برای تائید نهایی این خبر با مدیر بخش مالی پارلمان عراق تماس گرفت و وی نیز صحت این خبر را تائید و در عین حال تاکید کرد که هزینه درمان اعضای پارلمان طبق قانون بر عهدە بودجه پارلمان است.

اختصاص این هزینه گزاف برای دندان درد یک نمایندە پارلمان در حالی صورت میگیرد که چندی پیش وزارت توسعه و برنامه ریزی عراق با انتشار بیانیەای اعلام کرد یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در عراق از سوءتغذیه و گرسنگی مفرط رنج می برند و ۲۳ درصد مردم در سراسر کشور در فقر مطلق به سر می‌برند.


24.jpg


 سند موافقت هیات رئیسه پارلمان

۱۳۹۱/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...