نسخه چاپی

طي نامه اي به رجانيوز ، عسگر اولادي به نامه اخير مهاجراني پاسخ داد؛

نه از ستایش كسی كه زیر ولایت بی بی سی است مغرورم و نه از نقد های شما گله مندم

عکس خبري -نه از ستايش كسي كه زير ولايت بي بي سي است مغرورم  و نه از  نقد هاي شما گله مندم

مطالب آقای مهاجرانی را هم در مورد برخی از گفته هایم را خواندم. بنده نه از ستایشهای امثال آدمهای ره گم كرده ای چون مهاجرانی مغرور می شوم و نه از نقدها و ایرادات شما عزیزان گله مندم.

حبیب الله عسگر اولادی در نامه ای در پاسخ به مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز به نامه اخیر مهاجرانی نیز پاسخ داد.
به گزارش نما متن این نامه به شرح ذیل است:
برادر عزيز و گرامي جناب آقاي ميثم نيلي
مديرمسئول محترم پايگاه اطلاع رساني رجانيوز
سلام عليكم
نقد مشفقانه شما در مورد موضع گيريهاي اخيرم را خواندم ، نصيحت امام (ره) هم كه فرمودند اگر آمريكا از كسي تعريف كرد مردم مي فهمند كه يك عيبي در كار است را هم آويزه گوش دارم. مطالب آقاي مهاجراني را هم در مورد برخي از گفته هايم را خواندم. بنده نه از ستايشهاي امثال آدمهاي ره گم كرده اي چون مهاجراني مغرور مي شوم و نه از نقدها و ايرادات شما عزيزان گله مندم. فكر مي كنم دو روزه عمري كه دارم فرصتي براي روشنگري و نصيحت و خيرخواهي از باب امر به معروف و نهي از منكر دارم كه بايد به آن عمل كنم و انشاءالله موفق شوم. در همين جا هم فرصت را غنيمت مي شمارم و چند كلمه با آقاي مهاجراني گم شده در راه صحبت مي كنم به ايشان عرض مي كنم شما در اين مملكت الهي وزير بودي ، وكيل بودي و معاون رئيس جمهور بودي و با حقوق مكفي كه داشتي با عزت و افتخار زندگي مي كردي ، اين همه نعمت را گذاشتي و رفتي حقوق بگير بي بي سي شده اي و يك جيره اي احتمالي هم از شاه عربستان مي گيري. كلاه خودت را قاضي كن ببين چي بدست آورده اي و چي از دست داده اي ! ولايت امام و رهبري را رها كردي و رفتي ولايت بي بي سي را پذيرفتي اگر به خدا و قيامت اعتقاد داري كه اينجانب خلاف آنرا به شما نسبت نمي دهم يك پاسخي براي روز حساب مهيا كن . مي دانم در اين دنيا جوابي نمي تواني داشته باشي لذا شما را به آن دنيا حواله ميدهم. جناب آقاي نيلي ! فرموديد؛ نگذاريد سوابق خوبتان با تمجيد ضدانقلاب تخريب شود. بنده بايد اين نصيحت شما را به جان بخرم و از شما متشكر باشم امّا شما هم بايد قدري انصاف داشته باشيد مواضع بنده را نسبت به آنچه ضدانقلاب مي دانيد خوب منعكس كنيد تا مخاطبان شما داوري صحيحي داشته باشند به عنوان مثال پاسخ بنده به نامه 7 تن از اصلاح طلبان و نيز پاسخهايي كه به نقد دلسوزانه دوستان دادم منعكس كنيد شايد داوري شما در گفتماني كه آغاز كردم تغيير پيدا كند.
بنده در مورد سران فتنه ، بسترسازان فتنه ، عاملان فتنه و كساني كه مفتون فتنه گران بودند حرفهايي زدم و استدلال هايي داشتم بدون اينكه بخواهم اهل فتنه را تطهير و تبرئه كنم شما بايد نگاه متفاوت را همانطور كه هست نقد كنيد نه صورت تحريف شده اي از آنرا مورد هجمه قرار دهيد. براي خودم و شما آرزوي عاقبت به خيري دارم.

۱۳۹۱/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲
لطفا در خصوص فراگير شدن و متاسفانه تبليغ و ترويج توسط نهادهاي دولتي در خصوص استفاده از کودهاي شيميايي در کشور مطالبي بنويسيد مطمئنا رابطه معناداري با توليد محصولات کشاورزي حاصل از کودهاي شيميايي مختلف با افزايش سرطانهاي گوناگون در کشور وجود دارد در اين خصوص بهتر است تحقيق شود در گزارشي که اخيرا اعلام گرديده آمده است که فقط سي درصد از محصولات کشاورزي کشور ارگانيک يعني بدون استفاده از کود شيميايي توليد مي شوند اين در حالي است که رژيم صهيونيستي داراي 93 درصد کشاورزي ارگانيک است نگاه کنيد روزانه ما مردم ايران چقدر سموم شيميايي که خود خواسته وارد حبوبات ميوه جات صيفي و گوشت قرمز و مرغ و ماهي مي نماييم ميل مي کنيم آ لطفا در اين خصوص مطالبي را در سايت بگذاريد شايد ما همه بيدار شويم و از فاجعه افزايش بيماريهاي مختلف حاصل از کودها جلوگيري نماييم لازم به ذکر است با يک حساب سرانگشتي مي توانيم به اين نتيجه برسيم که استفاده از کودهاي شيميايي در کشاورزي با احتساب هزينه هاي درمان براي مبتلايان به بيماريهاي خطرناک حاصل از استفاده کودها براي دولت و مردم بسيار بيشتر است از نفعي که از استفاده از کودها حاصل مي شود
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...