نسخه چاپی

جزئیاتی از جلسه اقتصادی دولت و مجلس

در این جلسه كه در ادامه جلسات دنباله‌دار مجلس و دولت برگزار شد، آخرین مسائل اقتصادی كشور و وضعیت معیشتی مردم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، جلسه مشترک دولت و مجلس درخصوص مهم‌ترین موضوع مباحث اقتصادی روز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران برگزار شد.

در این جلسه که از ساعاتی پس از اذان مغرب در محل نهاد ریاست جمهوری آغاز شد، علاوه بر رئیس جمهور و ریاست مجلس شورای اسلامی شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی، غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرزین رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و لطف الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور و همچنین تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

در این جلسه که در ادامه جلسات دنباله‌دار مجلس و دولت برگزار شد، آخرین مسائل اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها و همچنین برطرف کردن اختلافات بین دولت و مجلس و همچنین کمک به بخش تولید و طرح‌های مهم اقتصادی کشور در اولویت بررسی قرار داشت.

بنابر این گزارش، جلسات شبانه مشترک دولت و مجلس با هدف نزدیک‌تر کردن دیدگاه‌های دو قوه برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی موجود از هفته گذشته در حال برگزاری است و قرار است این جلسات همچنان و به طور مرتب بین مجلس و دولت برگزار شود.

۱۳۹۱/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...