نسخه چاپی

وزیر دفاع آلمان: بشار اسد به این زودی‌ها سقوط نمی‌كند

عکس خبري -وزير دفاع آلمان: بشار اسد به اين زودي‌ها سقوط نمي‌کند

وزیر دفاع آلمان با تاكید بر اینكه بشار اسد دیگر نمی‌تواند مخالفان مسلح خود را شكست دهد، گفت: من معتقدم رئیس جمهوری سوریه تا چند ماه دیگر نیز در قدرت باقی خواهد ماند.

به گزارش نما،ایسنا به نقل از خبرگزاری آلمان، توماس دمزیر، وزیر دفاع آلمان گفت: من پیش بینی نمی‌کنم بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به زودی سقوط کند و یقینا سرنگونی دولت وی چند ماه به طول خواهد انجامید.

وزیر دفاع آلمان ادامه داد: با وجود اینکه من شخصا معتقدم اسد تا چند ماه دیگر نیز در قدرت باقی خواهد ماند اما وی دیگر نمی‌تواند مخالفان مسلح خود را شکست دهد.

دمزیر گفت: بشار اسد در سوریه آینده‌ای ندارد و دولت وی یقینا شکست خواهد خورد.

وزیر دفاع آلمان در خصوص سلاح‌های شیمیایی سوریه و آمادگی آلمان و اتحادیه اروپا برای رویارویی با آن نیز گفت: ارتش آلمان آمادگی کامل دارد تا با هرگونه حمله هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی مقابله کند.

وی ادامه داد: در صورتی که حمله شیمیایی در سوریه رخ دهد ما کارشناسانی را در زمینه مبارزه با سلاح‌های غیرمتعارف و شیمیایی به منطقه اعزام خواهیم کرد.

دمزیر افزود: سامانه‌های دفاعی پاتریوت ناتو که در ترکیه مستقر شده است توانایی مقابله با حملات شیمیایی را ندارد و در صورتی که چنین حملاتی روی دهد نیروهای ویژه به منطقه اعزام خواهند شد.

۱۳۹۱/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...