نسخه چاپی

خیانت اصلی خاتمی نفی تقلب در انتخابات بود!

عکس خبري -خيانت اصلي خاتمي نفي تقلب در انتخابات بود!

ترمينال رسانه اي ضدانقلاب در فتنه 88، شكست سهمگين اپوزيسيون در انتخابات 12 اسفند امسال را استحقاق آنها دانست و نوشت از كوزه همان برون تراود كه در اوست.
شبكه بالاترين با اشاره به شوك راي دادن ناگهاني خاتمي در انتخابات و غال گذاشتن تحريمي ها در بعد ازظهر جمعه در روستاي وادان دماوند نوشت: در واقعه اصلي يعني «كنش ما» كه در خانه نشيني و «مصلحت آنها» كه در راي خاتمي تبلور يافت، گرچه محور بحث و نزاع در روزهاي بعد از انتخابات بود اما هر كدام فقط شاهدي است بر اين حقيقت كه از كوزه «همان برون تراود كه در اوست». درون كوزه ما يعني جنبش سبز چه بود كه حاصل آن بعد از يكسال حرف و حديث و توافق بر سر «تحريم فعال»، حاصلش «خانه نشيني» شد؟ و در كوزه اصلاح طلبان چه معجوني ريخته شده كه به راي دادن خاتمي منجر شد؟ مي توان ساده ترين و از قضا مهمترين نتيجه واقعه 12 اسفند را انشعاب رسمي اصلاح طلبي از جنبش سبز دانست گرچه ايندو همان گونه كه در ادامه مطلب مورد بحث قرار خواهد گرفت، همانند ظروف مرتبط قوياً از يكديگر تأثيرپذيرند.
بالاترين با تصريح بر به بن بست رسيدن فتنه سبز و مجازي و موهوم شدن آن نوشت: به زندان افتادن گروهي از فعالان و شعارهايي همچون جمهوري ايراني، نخبگان بي تحرك و اپوزيسيون از هم پاشيده مدعي و بي عمل، همان چيزي است كه در كوزه ما به وفور يافت مي شود و انفعال نتيجه محتوم آن است. از سوي ديگر اصلاح طلبان و بدنامان آن هرگز از پشتوانه جنبش برخوردار نبوده اند.
بالاترين در نوشته ديگري، خاتمي را آخرين ميخ بر تابوت اصلاح طلبان دانست و نوشت: تا پيش از انتخابات مجلس اصلاح طلبان توانسته بودند با فراخوان تحريم انتخابات مجلس اندكي با اپوزيسيون برانداز و غيراصلاح طلب همگرايي كنند. راي دادن خاتمي اين همگرايي نسبي را به كلي از ميان برد. راي دادن خاتمي انشعاب و اختلاف نظر جدي ميان اصلاح طلبان را كه خود از آشكار كردن آن هراس دارند به خوبي نمايان ساخت. طرفداران خاتمي خواهان كنار آمدن با نظام هستند ولي طيف هاي خارج از كشور احتمالاً به موسوي و شركت نكردنش در انتخابات تمايل دارند. اظهارات خاتمي در مورد دروغ بودن تحريم حال آنكه تقريباً همه مخالفان صحبت از تحريم كرده بودند و برخلاف انتخابات گذشته اختلاف نظر چنداني در اين مورد وجود نداشت بازهم سرنوشت اصلاح طلبان را در محاق نابودي به پيش برد. شايد سيدمحمد خاتمي آخرين ميخ بر تابوت اصلاح طلبان در حال احتضار بود!
نويسنده نابغه! بالاترين البته تعمداً اين واقعيت را به فراموشي سپرده كه راي دادن خاتمي ميخ بزرگ بر تابوت فتنه سبز و جعبه آرزوهاي اپوزيسيون انگل صفت بوده است.
بالاترين در مطلب ديگري ضمن ابراز خشم نسبت به شكسته شدن خط تحريم نوشت: من يكي از فريب خوردگان اصلاح طلبي بودم. چه دير فهميديم كه اصلاح طلبان هم با رژيم هستند. ما فريب امثال نوري زاده ها و بهنودها را خورديم و بهترين نتيجه براي رژيم اسلامي به ارمغان آمد. خاتمي در اين انتخابات و سخنان پس از آن، ارادت خود به نظام را ثابت كرد. اكنون خاتمي مهره سوخته اي است كه او را جدي نمي گيريم و حنايش رنگي ندارد اما خاتمي هايي بسيار خوش خط و خالتر اكنون با دقت و وسواس در آب نمك خوابانده شده اند و با نقشه در به اصطلاح حبس خانگي بسر مي برند و بايد منتظر بود كه مدتي بعد اين دو هم بيانيه هايي بدهند و از حصر بيرون بيايند.
از سوي ديگر پايگاه اينترنتي ميهن در مطلبي به قلم محمدجواد اكبرين نوشت: خاتمي با ما، عهدشكني[؟!] كرد و راي داد. حالا دوباره روز از نو، روزمرگي از نو. اميد به تغيير از درون نااميد شود و مي رسد روزي كه سركنگبين خوف خاتمي صفرا بزايد و علاقمندانش ديرهنگام متأسف شوند كه كاش سردار اصلاحات غير از ترمز از ساير اجزاي اين ماشين نيز بهره مي جست. مي گويند منتقدان خاتميسم برنامه ندارند و فقط انتقاد مي كنند. اما واقعيت اين است كه از ما بهتران، از هر پارادايم و برنامه اي چنان تابويي ساخته اند كه كسي جرئت پيگيري آن را نداشته باشد.
در همين حال «گويانيوز»- از پايگاه هاي اينترنتي وابسته به محافل ضدانقلاب- ضمن حمله به خاتمي نوشت: او ميان مخالفان و نظام، جانب نظام را گرفت و در روستاي وادان از توابع دماوند راي خود را به صندوق انداخت. خاتمي با شركت در انتخابات ارادت خود را به ولي فقيه نشان مي دهد و حساب خود را از مخالفان جدا مي كند.
گويانيوز افزود: خاتمي در غياب موسوي و كروبي به يكي از چهره هاي اصلي اصلاح طلبان طرفدار تحريم انتخابات و به عنوان چهره و شاخصي در درون جنبش سبز تبديل گرديد. موضع گيري هاي او درباره انتخابات؛ به خصوص آنجا كه بوي تحريم و عدم مشاركت از آنها به مشام مي رسد؛ در سايت هاي «سبز» برجسته مي شد. در چنين شرايط و موقعيت ويژه اي، خاتمي در عمل سر بزنگاه به قول و قرارهايش در مورد تحريم انتخابات عمل نكرد و با شركت در انتخابات علاوه بر اينكه اين اتحاد را شقه نمود و باعث شد كه از اين شرايط استثنائي بدرستي بهره برداري نشود، كل مدعاي جنبش سبز يعني «تقلب در انتخابات» را نيز به زير سؤال برد.

منبع: کیهان

۱۳۹۰/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...