نسخه چاپی

حمایت 3 میلیون دلاری قطر از تبلیغات انتخاباتی «نتانیاهو»

عکس خبري -حمايت 3 ميليون دلاري قطر از تبليغات انتخاباتي «نتانياهو»

رهبر حزب جنبش اسرائیل از حمایت 3 میلیون دلاری قطر از تبلیغات انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه خبری دام پرس، «زیپی لیونی»، رئیس حزب «الحرکه» (هاتنوعا) در اسرائیل افشا کرد که قطر اقدام به تامین 3 میلیون دلار از تبلیغات انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر اسرائیل کرده است.

لیونی در ادامه افشاگری‌های خود افزوده است که حزب «اسرائیل خانه ما» هم حدود 2.5 میلیون دلار حمایت مالی از قطر برای تبلیغات انتخاباتی خود دریافت کرده است.

همچنین بنابر اعلام شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی، لیونی از رابطه‌ صمیمانه و گرم خود با شیخه موزه بنت مسند، همسر امیر قطر نیز سخن گفت.

انتخابات سراسری اسرائیل قرار است، روز سه شنبه این هفته 22 ژانویه برگزار شود و نتانیاهو تلاش بسیاری دارد تا بار دیگر برنده این انتخابات باشد.

قطر سال‌هاست که با رژیم صهیونیستی روابط تجاری و بازرگانی دارد و شرکت‌های صهیوینستی در این کشور دارای دفاتر هستند و فعالیت دارند. این شرکت‌ها از جمله ابزاری بودند که زمینه عادی سازی روابط تل‌آویو - دوحه و رفت و آمد مسئولان قطری و صهیونستی را فراهم کردند.

قطر پیشتر تلاش می‌کرد، این روابط را مخفی یا کتمان کند اما هم اکنون آشکارا از چنین روابطی سخن به میان می آورد.

۱۳۹۱/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...