نسخه چاپی

تصمیمات جدید دولت برای حقوق بازنشستگان

عکس خبري -تصميمات جديد دولت براي حقوق بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی شركت ملی مس ایران اعلام كرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده از سال 1392، هیچ بازنشسته ای در این مؤسسه كمتر از 800 هزار تومان حقوق دریافت نخواهد كرد.

به گزارش نمابه نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد اسفندیار با بیان این که مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران بالاخص هیئت امناء و هیئت مدیره صندوق تلاش های زیادی برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان انجام داده اند، اظهار داشت: تا سال 1388 حدود 60 % از بازنشستگان از مستمری کمتر از 8 میلیون ریال در ماه دریافت می کردند که خوشبختانه با توجه به اقدامات صورت گرفته در سال 1390 حدود 35% از بازنشستگان کمتر از 8 میلیون ریال، مستمری داشته اند.

اسفندیار تصریح کرد: ماموریت محوری مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، حداکثر سازی رفاه بازنشستگان و ارتقای مزایا و مستمری بازنشستگان و بهره وری کیفیت زندگی آنها تعریف شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران خاطر نشان کرد: براساس این مأموریت، رشد مستمری بازنشستگان، رشد مشوق های مالی، تقویت سیستم حمایت مالی بازنشستگان و سنجش و تطبیق سطح استاندارد و معیشت آنها و همچنین نظام حمایت از خانواده بازنشستگان، افزایش امنیت و بهداشت روانی و تندرستی آنها مد نظر قرار گرفته شده است.

۱۳۹۱/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...