نسخه چاپی

حسيني در گفت‌و‌گو با فارس:

صحنه انتخابات میدان برد و باخت نیست

عکس خبري -صحنه انتخابات ميدان برد و باخت نيست

عضو شورای مركزی جبهه پایداری گفت: در مرام گفتمانی جبهه پایداری صحنه انتخابات میدان برد و باخت نیست بلكه صحنه انجام تكلیف است.

به گزارش نما، سید محمدرضا حسینی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با بیان اینکه در مرام گفتمانی جبهه پایداری صحنه انتخابات میدان برد و باخت نیست بلکه صحنه انجام تکلیف است، اظهار داشت: در مرام گفتمانی جبهه پایداری صحنه انتخابات میدان برد و باخت نیست بلکه صحنه انجام تکلیف است و نباید برای آن برنده و بازنده فردی یا گروهی تعیین کرد.

حسینی ادامه داد: منشی که در پی آن برخی از نامزدها از هم اکنون خود را برنده انتخابات معرفی می‌کنند به دور از چارچوب‌ها و مبانی گفتمانی انقلاب اسلامی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: صحنه انتخابات ، میدان انجام تکلیف است و هر فردی که در این میدان، تکلیف الهی خود را به انجام برساند پیروز است و پیروز واقعی انتخابات پیش رو نیز همچون انتخابات گذشته مردم غیور ایران زمین هستند که در لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب در این آزمون بزرگ شرکت کرده و با حضور دشمن شکن خود نصاب بالای مردمسالاری دینی را در جمهوری اسلامی ایران برای چندمین بار به نمایش می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس هر نامزد یا گروهی که همگام با ملت عزیز برای انجام تکلیف الهی به میدان بیاید و اصول و آداب اسلامی را رعایت کند چه به عنوان منتخب اکثریت ملت نامشان از صندوق‌های رای بیرون بیاید و چه نام فرد یا گروه دیگری به عنوان منتخب اکثریت ملت برگزیده شود در این پیروزی بزرگ با مردم عزیز ایران سهیم است.

۱۳۹۱/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...