نسخه چاپی

بالگرد ملی هشت نفره در كشور ساخته می شود

رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ساخت بالگرد ملی هشت نفره توسط محققان این دانشگاه تا دو سال آینده خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، دکتر مجید قاسمی روز یکشنبه در مراسم گشایش نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع اظهار داشت:در حال حاضر پروژه های کلان زیادی در سطح ملی به این دانشگاه واگذار شده است که از آن جمله می توان به ساخت بالگرد ملی هشت نفره اشاره کرد.

وی افزود: پروژه ساخت شاسی خودرو از دیگر پروژه هایی است که قرار است محققان دانشگاه خواجه نصیر با همکاری محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه علم و صنعت ایران انجام دهند . همچنین تهیه و تولید مواد رادارگریز و ساخت ماهواره از دیگر پروژه های واگذار شده به پژوهشگران دانشگاه خواجه نصیر است.

قاسمی یادآور شد که دانشگاه خواجه نصیر با 80 سال قدمت یکی از پنج دانشگاه صنعتی برتر کشوراست . این دانشگاه 260 عضو هیات علمی دارد که از میان آنها 40 نفر استاد تمام ، 90 نفر دانشیار و بقیه استادیارهستند. همچنین 10 عضو هیات علمی جدید نیز تا پایان امسال در این دانشگاه استخدام می شوند.

دکترˈحمید بشیریˈعضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دبیر نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع نیز در این مراسم گفت : دانشگاه ها می توانند با برگزاری دوره های کاربردی در رشته های مهندسی به ویژه مهندسی صنایع در کنار دوره های آموزشی دانشجویان به افزایش کارایی و اشتغال زایی در میان دانشجویان کمک کنند .

نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع امروز - یکشنبه - در دانشگاه خواجه نصیر آغاز به کار کرد. این کنفرانس تا فردا - دوشنبه - ادامه دارد.

۱۳۹۱/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...